Gå til innhold

Utrolig nedtur:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

UL i morges. ble satt tilbake 2 uker. Termin flyttet fra 3.3.07 til 17.3.07.Skal tilbake på UL om 2 uker for ny sjekk. Alt stemmer liksom så bra med å være 17+6 ikke 15+6. ja ja Får vel være glad for at jeg har 2 uker til på jobb og 2 uker til til å bli større på:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen myohmy!

Forstår godt hva du mener.Vi var på UL forrige uke og ble satt tilbake en hel mnd, fra 21.2 til 21.3.Det var kjipe greier det!!Skal tilbake vi også, men ikke før 16.10. Da skulle vi få en mer eksakt dato å forholde oss til.

Lykke til til dere ihvertfall :-)

Skrevet

Hei.

Kan jeg spørre dere 2 om en ting.er dere sikre på når siste mens første dag var når dere blir satt tilbake 2-4 uker.skal på UL på fredag jeg og synes det virker litt skremmende.veit jo når siste mens var så kan vel ikke variere sååå veldig håoer jeg.

Skrevet

Hei hei!

Selvfølgelig kan du spørre om det :-)

Jeg er ganske sikker på at min siste mens første dag var 15.5 (derav termin 21.2), men hadde en ørliten blødning - mer vann med lite blod - som varte 1 1/2 dag den 11.6 (derav fått ny termin 21.3). Har blitt forklart at målene på den lille er litt for lite til å ha termin 21.2, men jeg pleier å ha kraftige blødninger i 6-8 dager, så jeg vet selv at det ikke var noe ordinær mens i juni.

Vi får vente i spenning og se 16.okt når vi skal på ny UL :-)

Masse lykke til til dere på UL på fredag :-)

Skrevet

Jeg hadde siste mens 25.0, men slutta ikke på p-pillene før 8. juni. Hos legen 25.8 sa hun at jeg var nok 12 uker ja(3. svangerskap). Alt stemmer liksom med det jeg leser og. Vi får se om 2 uker men jeg må nok bare se realiteten. med de 2 andre var bare forskjellen noen dager. Legen har sagt at det uansett er usikkert å gå etter menstermin fordi man ikke vet eksakt hvilken dag man har blitt gravid, hvis du ikke kun har hatt sex den dagen da:)

Jeg kan jo egentlig skylde på meg selv for "skuffelsen" for jeg er jo veldig opptatt av ukene. Leser alt jeg kommer over om den lille og tegn osv, men er det ikke slik vi er da, vi gleder oss da så vanvittig...

den som venter på noe godt....

Skrevet

Hehe..Forstod det :-)

Det går forhåpentligvis din vei på fredag da, skal krysse fingrer for deg jeg :-)

Dette er mitt 3.svangerskap også, men vanskelig å vite selv for det er så forskjellig fra gang til gang (er faktisk 7 år siden sist).Føler meg definitivt førstegangs igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...