ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. september 2006 #1 Del Skrevet 26. september 2006 Så en liten krabat som vinket til mamma og tok salto Kjempegøy!! Har hatt veldig vondt i magen i det siste, og dette svangerskapet har vært veldig forskjellig fra forrige, derfor ville jeg gjerne ta en sjekk. Måtte betale det selv, men det var verdt pengene Fikk med 2 bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobia Skrevet 26. september 2006 #2 Del Skrevet 26. september 2006 DET hørtes herlig ut !! Hvor langt er du kommet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. september 2006 10 uker i morgen Termin 27/4. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobia Skrevet 26. september 2006 #4 Del Skrevet 26. september 2006 SÅ godt det må være å ha kommet så langt. Jeg fant ut igår, er 4+4 idag. Og synes det er leeeenge til uke 10..he.he Ja, ja skal nå prøve å kose meg denne tiden også da. Mistet sist, så litt ekstra spent og nervøs kommer jeg nok til å være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå