Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #1 Del Skrevet 26. september 2006 Hva liker dere best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 26. september 2006 #2 Del Skrevet 26. september 2006 Har tenkt litt på navnene selv,om det skulle bli jente--vet ikke helt,begge er like fine.Men tror Johanna,johanne passer best sammen et annet fornavn syns jeg,som eks Inger johanne.sikkert noe med endingen e. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 26. september 2006 #3 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg synes begge er nydelige, og har begge på lista mi selv. Tror nok jeg selv ville gått for Johanne, synes det er litt lettere å si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2006 #4 Del Skrevet 26. september 2006 jeg syns det har mye å si hvordan etternavnet er også, hvis du har a`ending på etternavnet så passer det bedre med JohannE, hvis det ikke har noe å si så liker jeg JohannA best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2006 #5 Del Skrevet 26. september 2006 JohannE.. Begge er kjempe fine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2006 #6 Del Skrevet 26. september 2006 Johanna er finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestedattra Skrevet 27. september 2006 #7 Del Skrevet 27. september 2006 Liker best Johanna jeg da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #8 Del Skrevet 27. september 2006 Synes johanne er penest jeg, johanna blir litt hardt... og høres veldig svensk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senja Skrevet 27. september 2006 #9 Del Skrevet 27. september 2006 johanne er finest...lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå