Gå til innhold

Go' morn alle sammen!

Anbefalte innlegg

Kor dåkker har det i dag? Nå plana førr dagen? Æ førr min del har fått ondt i halsen igjen etter å ha vært bra i tre daga... jippi... men e gla og lykkeli så længe frøkna e fresk og rask....

Ellers så e planen og få vaska litt klea og kanskje rydda litt på gjesterommet... får besøk av ei venninne sørfra i oktober en gang... også skal æ bynn å pakk i julgavan og legg dem der inne...

Håpa dåkk får e fin dag ;D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6453506-go-morn-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

Akkurat kjørt barna på skolen. Nå skal jeg straks dra på kontroll. Gleder meg litt, for jeg er i uke 32 og dette er 3.kontrollen! Veldig lite kontroller for tiden, synes jeg.. - går kun til lege, for jordmoren min viste seg og være et fjols... var desverre bare bortkasta tid å gå til henne, så jeg droppet det..

Har fri fra jobb i dag og det er DEILIG!

Klem, klem!

God morgen!!!!

Dette blir nok en bra dag...

Skal ut å se etter vogn idag, hente lammaskinnet på posten (fra barnas hage) Håper å finne hentelapp fra H&M i postkassa... så skal jeg til en veninne å få middag idag.... Også er det jo Jakten på kjærligheten og Greys....

Eneste minus er at jeg var litt vel ivrig på å vaske klær i dag tidlig, så jeg slengte inn alle mammabuksene mine... :(

er ikke heeelt sikker på hva jeg skal ha på meg på shopping idag...

Tror det blir joggebuksa til samboeren,til jeg får kjøpt meg en ny bukse... Det blir nok prioritert først...

Ha en fin dag dere alle sammen!!!

God morgen alle sammen :-)

Det er faktisk en flott dag i trøndelag,sola skinner og fuglene kvitrer..hihi

Men jeg sitter for øyeblikket med kynnere..auauauauau:-(

I dag skal jeg slappe av, fylle ut fødselspenger skjemaet og kanskje vaske litt babyklær :-)

Å ikveld er d jakten på kjærligheten og Greys A på tv`n,gleder meg=)=)

Ha en strålende dag alle sammen!

Klemz=)

Jeg har kjørt sambo på jobb. Og fikk nettopp vite at jeg får fødselspermisjon. Visste ikke at å få dagpenger er det samme som lønn. Så nå er mine bekymringer vekke. Skal se på møbler i det nye huset vi flytter inn i på fredag. Gleder meg som bare det. Er litt slitsomt å bo hjemme hos foreldrene mine. De har 3 hunder fra før, vi er 3 pluss en stor Rottweiler.

Så på fredag skal jeg og sambo sove i vår egen dobbelseng. Har ikke sovet i samme seng som ham på 1 mnd. Og dattera mi får eget rom, så vi skal i vertfall kose oss :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...