Gå til innhold

Høy musikk...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tar barnet skade av at jeg synger og gauler i bilen på vei til jobb med anlegget på full guffe...?!? Eller at jeg har anlegget hjemme i stua på fullt når jeg vasker gulv?

Ble litt usikker på hvor godt den lille hører, og om han evt. tar skade av høy musikk? Er i uke 23.

(o:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke sikker, men jeg hørte på høy musikk bl.a. i bilen med min første, og det har tilsynelatende gått bra!

Hun også elsker høy musikk!!

Og så har hun samme musikksmak som meg... :)

Tror det går helt fint å gaule litt i bilen, det er vel kanskje verre å gå på konsert o.l? Det er det jo så høyt at det vibrerer endel... og det er vel kanskje litt verre...??

Skrevet

Hmmm.. Kanskje det ikke er så dumt å venne ham til musikksmaken min - og gjerne med litt volum..!! Så kan vi digge i kor når han er på plass..! Kanskje du vente datteren din til din type musikk ved å spille litt høyt? I hvert fall ingen dum tanke!

Takk for svar!

(o:

Skrevet

Det kan hende, det er ihvertfall litt kult når en treåring DIGGER Rammstein og kan teksten!!!! hehe

Tror det skal gå bra med litt høt musikk i ny og ne.

Jeg skal til jordmor idag, kan jo spørre henne da... Lurer jo litt selv.,

Skrevet

He-he! Synes jeg ser henne!!

Ja, det er ikke ille å bli glad i musikk, i hvert fall - men jeg er bare redd for å skade hørselen, eller noe... Jeg skal ikke til jordmor før den 10.oktober - supert om du oppdaterer meg hvis du får svar!

(o:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...