c_angel Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 ser du e innom,ser du på helse delen når du soår folk? og om ikke spår du pr mail
Elastica Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Spår desverre ikke om helse, for hvis man først begynner på det kan man ikke si ja til noen og nei til andre og man vet aldri hva som dukker opp... Ville jo bli katastrofalt dersom en spådde noe feil også..... Jeg spår ikke pr. mail, men har vært inne på tanken -fordi man da kunne fått fokusert i fred og ro og brukt mer tid på å "lese" innlegg og gi utfyllende svar... Dersom jeg bestemmer meg for det skal jeg legge ut mail-adresse her! Klem
c_angel Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 heisann. takk,takk for raskt svar,ser du noe spennede på meg i nert fremtid
Elastica Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Vi får se på nær fremtid da... Kortene er gode:-) Får opp at du kan skaffe deg ny innsikt i et gammelt problem og at fysiske eller mentale så leges og du får ny vitalitet og energi. Ser ut som om du klarer å hjelpe og inspirere andre til å ha det bedre med seg selv på en eller annen måte. Ser også ut til at du selv kommer til å få hjelp fra et uventet hold. Får opp at du kan få et økt behov for kontakt med naturen, og at du kanskje får økt interesse for et slags miljø-arbeid. Ser ut som om det kan skje en brå forandring i livet ditt.Kanskje helt nye ideer, eller friske planer. Kanskje får du en overraskende telefon eller et brev... Muligens dukker det en gammel venn eller elsker opp i livet ditt. Kan se ut som du er blitt såret på en eller annen måte og at når du blir tilbudt kjærlighet er du redd for å ta sjansen. Dette er bare basert på dårlig selvtillit og et misforstått trygghetsbehov og har egentlig lite å gjøre med fakta.. Ta en sjanse:-) Lykke til!!
c_angel Skrevet 28. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2006 heisann dette pr oblemet er jeg klar over,har litt problemer i jobbsammeneng foler jeg pga migrenen min. holder på med og utdanne meg inen for helse sektoren er ok derfor du får opp hjelp og inspirere andre. venter svar fra sykehus ang time der pga all migrenen min,kansje der det kommer et overaskende svar ser du nermere på gammel venn?* får ikke dett til og stemme helt. har liksom kun en gammel venn en tidlgere xkjereste, for leenge lenge siden helt glemt han. og kjenner meg ijen i det siste ang selvtiligg,men misforstått trygghetsbehov? får du opp flere barn ikorene. har stor respekt for tarot. v mch lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå