Gå til innhold

Må bare spørre=o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er *kremt* 1. gangsbruker...Vel blir, så jeg bestilte en vib som heter junior et eller annet... Skulle visst være fint for nybegynnere=o)

Gjennomsiktig med glitter...tiihii

Hadde tenkt å betale med visa men det gikk ikke gjennom, så måtte ta post oppgrav i stedet...=o( Godt den er diskre hehehe....

Men da kan jeg hente den uten noe masse spm fra sambo om hva pk er for noe eller risikere at han åpner den...

Den kostet 199 + post oppkrav 109 rundt 288 kom det på... Ikke så værst=o)

hei! fikk du med deg d som sto i vg for en stund siden, at en kan bli steril av dildoer (de myke plast dingsene:) det er et farlig stoff i dem som en kan bli steril av. det er forbudt og bruke d stoffet i bla klær...

kondomeriet var klar over d farlige stoffet, men mente at de holdt seg innenfor den mengden av stoffet som var lovleg, forskeren v ar ikke enig.

måtte bare si ifra :))

jeg har gått over til bare og bruke de "harde" for de er d visst ikke sånt farlig stoff i, bare de gummi greiene

koz dg :)

Hei!

Nei det visste jeg ikke, men det er vel mer snakk om å bruke de ganske ofte tenker jeg... Har tenkt å bruke min i de gangene jeg ikke får noe og er veldig lysten, så det blir nok ikke så mye i bruk tenker..

Men takk for infoen da=o)

Annonse

Ville da trodd at har da fått inn varene med mindre stoff i, eller hva???

Man blir jo steril av alt for tiden...

Men du, jeg må stikke ut en tur men er tilbake i kveld og lager litt underholdning sammen med deg...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...