Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Flere som tror de må på do og bommolom, og så er det ingenting?? Er det normalt at det skal kjennes sånn?
lillebollemor74 Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Høres ut som rier, spør du meg. Er du langt på vei?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 36+6. Har hatt en del murringer i korsryggen, men ikke mye mer enn det... Men det presset bak har vart i hele kveld! Sitter liksom i hele bekken-området.
lillebollemor74 Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Kanskje du skal ringe føden?
mamma til 2+ en i magen Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 har også veldig mye nedpress. venter bare på at vannet skal gå avogtil. i dag kjenner jeg at det presser bak. er usikker på om det er slimproppen som har gått gradvis eller om det ba er veldig mye utflod jeg har hatt de siste dagene. har mye kynnere, og kan ikke bevege meg mye før det presser og strammer i magen. har også kjent at når jeg går, så når ungen beveger seg, så stråler det vondt ned i rumpa og lårene. noen som har kjent det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå