Gå til innhold

Teutonia spirit s4? SVAR MEG!! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den virkelig så bra? Når jeg i tillegg må kjøpe en mykbag... Kan den brukes fra barnet er nyfødt til h*n er noen år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hjulene fram (de doble som sitter tett sammen) er alt for små..ser ikke for meg at de blir optimale på vinterføre.. da vil jeg heller anbefale s3!

Skrevet

Har to vennepar som solgte den etter en og tre måneder fordi de var misfornøyde med hjulene foran. Ville absolutt kjøpt S3 istedet. Det er en grunn til at S4 alltid er på billigsalg!

Skrevet

Vel, om den er bra eller ikke skal jeg ikke uttale meg om for jeg har ikke vognen, MEN: da vi rundt juletider ifjor var på utkikk etter vogn til vår baby så var S4 et alternativ for oss, (ville ha en "4 hjuling som funket som en 3 hjuling"). Det vi da fikk opplyst på Barneverden (ironisk nok er det de som fortsatt selger denne vogna som gale) at den vognen skulle tas ut av produksjon/ eller om den ikke skulle importeres til Norge lengre, husker ikke helt. pga at de hadde fått så mange klager på vogna på vinterføre.. De to små hjulene foran stod så tett at det på mange måter fungerte som en plog og skjøv snøen foran helt til det ble for mye og ble "full stopp". Vi kjøpte en Fun System isteden, (haha og jeg er fortsatt spent på hvordan den er på vinterføre). Dette var i allefall hva vi ble fortalt fra forhandler..

Og ja, om du velger med bag så kan du ha vognen helt til barnet er ferdig med vognperioden.

Lykke til med baby og vognvalg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...