Gå til innhold

TRENING under behandling!!!!:) Noen som vet...

Anbefalte innlegg

Min form er elendig, vet jeg er sliten av medisiner, men fy f... eg e ganske så skremt av denne utviklingen!!! Vekt økning som er greit nok det hadde sett den komme men blir trøtt av alt!!!

Trente mye før, og kanskje kroppen min har fått nok, men kjenne eg ønske ein forandring.. Går jeg opp noen trapper så e eg jo pudding.. Noen her inne som trener, og hvor mye??

Kan vi trene litt??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6452115-trening-under-behandling-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Skal ikke være noen problem å trene under behandlingen. Det øker jo blodgjennomstrømming mm. Men bare det du orker da. Hadde først 2 forsøk(som ble avbrutt). Da orket jeg ingen ting. Var bare sliten. Gikk opp noen kilo. Men forrige forsøk trente jeg en del. Var i veldig fin form, det var deilig. Mot slutten av sprøytedagene, orket jeg ikke så mye, men gikk bra i begynnelsen! Men trenger jo ikke trene så hardt! Gå noen turer eller ta noen joggeturer! Det gjør underverker!! Kjennes så godt etterpå!! Jeg gikk masse turer:o) Var ikke mer som skulle til!

Lykke til!

Takker for svar:) Da tror jeg eg ska tørke støvet av treningskortet og høre om de kan sette opp ett moderat treningsprogram for meg:)

Uff ja har vært sinnsyk sliten i det siste, kjennes både fysisk og psykisk, men trening skal jo hjelpe mot begge de "ondene":) Men midt oppi det hele tar eg meg sjøl i å tenke kan eg gjør dette?? eller det??

Leve normalt er vel sunnest!!:)

Ha selv lykke til på din ferd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...