Mizz-Lene Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Dette spørsmålet har sikkert vært stilt her før, men det har jeg ikke fått med meg. Vi er søkt til riksen, men har en BMI på 31. Lurer på hvor rigide de er på akkurat det. Har startet slanking nå. Målet er sju kilo ned før jul.. Håper jeg klarer det!!
selfangerkjerringa Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Skjønner ikke helt hva du spør om egentlig?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 26. september 2006 #3 Skrevet 26. september 2006 Er det i henhold til prøverør du tenker?
Mizz-Lene Skrevet 26. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2006 Glemte å skrive det.. Ja det er i forbindelse med prøverør..
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Spør inne på assbef de vet det nok... Men jeg er ingen liten jente og er ikke sikker på hva min bmi var men jeg var på riksen på søsken forsøk nå i våres... )
doffine Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg svarer kansje litt sent her, men men Jeg var på ivf klinikken på ullevåll forrige mandag. Da fortalte overlegen jeg snakket med at de har en grense på 30(bmi) men kunne strekke seg til en bmi på 35 om kvinnen hadde en normal og fin syklus...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 BMI på Riksen er 35, fikk je beskjed om denne uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå