Gå til innhold

E..hem....er det plass til en høstspire til her ????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så absolutt! Men, først vil jeg over i uke 6 før jeg i det hele tatt begynner å tenke på det. Mistet da jeg var 4+5 eller 4+6 må det ha vært sist, og første målet er å komme over den tiden først, SÅ kan jeg heller ringe lege og bestille time og tigge meg til en UL. Vis ikke betaler jeg for en selv! Har lyst å ha to stykk jeg, en rundt uke 7-8 og en rundt uke 11-12, men vi får se. Du da?

Dette var gøy- trodde nok du var gravid, ja. Ble sittende oppe i går faktisk fordi jeg var så spent på at du skulle teste... *rødme*

Ikke bare ble du gravid- men du var med på å skape et "Bli Gravid"-fenomen: spåjenta juhujenta! Vet ikke helt hva jeg synes om det da, men...

Uansett gratulerer så mye! Og kos deg masse.

Klem

Hei M@mi!

Du blir ikke kvitt meg så lett. Ville bare gratulere nok en gang. Jeg fikk en positiv og en negativ test i morges, så jeg aner ikke hva jeg skal tro. Billige tester er visst noe juks, spør du meg. Men har flere tester igjen, så jeg tar en ny i morra tidlig. Har fri i morra, så det passer bra. Håper alt står bra til, og at vi treffes på 1.trim. Klem:0)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...