Gå til innhold

Til Lone34

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen kjære deg.

Nå kom du når jeg skal legge meg. Hehe.

Hvordan har du hatt det i dag? Ikke fått mensen enda håper jeg.

Klem til deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Juhu!!

Har ikke fått mensen nei. Men var så trøtt i kveld at jeg sovnet i stressen i flere timer! Er jeg gravid tror du??

Skrevet

Jøsses...Er det sånn det er å nærme seg 40 år? Hehe, neida.

Begynner å bli overtrøtt jeg nå.

Jeg vet ikke helt kjære deg. Er usikker. Kan være at du har testa for tidlig og at du bør teste med CB. Så lenge ikke mensen kommer så er det håp. Krysser fingrene nå. Skal du ta en ny test i morgen?

Skrevet

Jeg kan godt teste med en sånn ny billigtest i mårra. Har mange av dem. Særlig sånne strimler. Litt forskjellig om folk er fornøyd med dem ja. Men de må da tilslutt vise positiv om jeg er gravid?

Du: Nærme seg 40 år?!!! *kremter* -Jeg er nærmere tretti enn førti, og jeg er da laaaangt unna førti!

Skrevet

Bare tulla med deg vettu. 34 år er ingen alder. Nærmer meg 30 om noen år jeg.

Ja de billig strimlene har jeg også hørt forskjellig om. Siden du har mange av dem så kan du jo ta en ny test i morgen. Kanskje de vises om du er gravid etter IKM ? De må jo vise tilslutt om man er gravid.

Ååååå, jeg er så spent på dine vegne. Onsdag er det 28 dager siden jeg fikk mens. Men jeg spotta 1 dag og litt blødninger i 2 dager. Vet ikke når jeg hadde EL. Hadde veldig trykk/vondt i magen forrige helg og kan være da jeg har hatt EL? Så derfor trur jeg det er for tidlig for meg å teste nå. Har mer tru på at mensen min kommer....:=(

Skrevet

har du en syklus på rundt 28 dager, så har du eggløsning en eller anna gang mellom dag 12-og dag 17 vil jeg tro. Spotting regnes ikke som dag sier de her inne. Dag 1 er den dagen det kommer ordentlig/friskt blod. -Kan være du kjente el forrige helg, høres sånn ut (ja ikke den helga vi nettopp forlot? for det stemmer vel ikke).

Er sikkert for tidlig å teste ja. Men har du masse tester så...

Skrevet

Da regner jeg som at jeg fikk første dag mens torsdag den 31 August eller fredag 1 sept. Ikke denne helga nei, men forrige helg hadde jeg sånn trykk/vondt i magen og ubehag/litt vondt når han støta oppi meg. Men mandagen for 1 uke siden var det over og hadde ikke mer vondt. Så jeg håper det var EL smerter.

Jeg har 2 vanlige CB tester. Trur jeg bør vente til fredag med å teste.

Skrevet

Enig ang test. Men nå MÅ jeg ta kveld. Natti.

Skrevet

Natta kjære deg. Håper du får sove godt. Nå må jeg sove også.

Håper vi snakkes mer i morgen.

Natti natt.

Skrevet

Heisann!

Du har hatt det travelt i det siste ser jeg! He he..Her inne er det jo mange spente jenter som gjør alt for å vite :0)

Jeg synes også det er spennende. Såfremt ting er positivt. Ikke fortell meg om jeg ikke blir gravid på to år eller sånt, for det er for deprimerende...Har blitt spådd inne på DiB, og det var jo morsomt, selv om jeg vet at de kan ta feil. Kan ikke ta det for seriøst heller. Skummelt det.

Hvordan har dagen din vært ellers? Hvor gammel er du egentlig, siden du kaller meg gammel?:0)

Har du noen følelser om jeg har en spire i magen da?

Vi snakkes!

Skrevet

Kjære Lone=)

Ja det er visst mange som vil høre hva jeg føler. Som jeg skriver flere ganger så må man ta dette med en klype salt. Ikke alle jeg klarer å føle på med. Jeg kan ta feil vettu.

Jeg håper du skjønte at det var en spøk med at du var gammel da kjære deg. Jeg blir 28 år.

I dag har jeg hatt en travel dag. Vært hos fysioterapi, lege og foreldremøte nå i 2 timer.

Klem

Skrevet

He he..Joda jeg skjønte det var en spøk! Bare vent til du fyller tretti, det er en milepæl. Jeg syntes det var jævlig. Har vært 29+ i mange år jeg nå he he..Foreldremøte høres slitsomt ut ja. Har nettopp vært i et sjøl for noen dager siden.

Jeg kjente noen murringer i underlivet for en times tid siden. Har ikke den store forhåpningen egentlig om at jeg er gravid. Men med mange gjøremål neste måneden så går tida fort. Time wil show. Håper du også opplever pos test snart. Klem :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...