Gå til innhold

Homsesex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller er det flere som fantaserer om to gutter som har sex med hverandre? ( uten jenter ) Ser for meg at de runker hverandre helt knallharde før den ene smører glidemiddel på pikken sin og kjører den opp i den trange rumpa til den andre...Han som blir knulla runker seg selv eller har en tredje gutt som suger ham...

Skrevet

Må innrømme at jeg har tenkt litt på det jeg også...

Skrevet

Ja jeg har faktisk tenkt på noe sant jeg også!

Ikke noe brutal sex eller noe, men at de kliner og leker med tungene til hverandre og begge blir harde!

Men det må vere fine Gutter for det hisser meg mest opp!!

Veltrente gutter med tatoveringer og 8 pack!!

mmmm...

SER DET FOR MEG;)

skulle ønske noen ville fortelle ei deilig historie om de to guttene!!!

ELLER HVA JENTER!!!

Skrevet

Helt enig! Jeg hadde likt å se kjæresten min bli tent på en annen gutt jeg. Å tørre å være åpen for alt. Elsker å utfordre tabuer jeg da. Men det måtte selvsagt vært en gutt som jeg og hadde synes var fin da... :)

Kunne godt ha lånt kjæresten min ut til et annet par og jeg, for jeg elsker å høre ham fortelle historier om andre sex-partnere (heldigvis har han drøssevis av historier fra singellivet: han var en skikkelig player) Blir råkåt av å høre de skittne detaljene...

Skrevet

Hehehehe! Ok

det tenner ikke meg ivertfall og tenke på hvem han har pult før meg!!

Det synst jeg er ekkelt!!

Heldigvis har ikke typen min vert ilag med så mange..Men de få som er, er bare vennindene mine!

Så den tanker liker ivertfall ikke jeg;P

Off du fikk meg til å tenke du nå!!

*daske*

Slem pike;P hehehehe!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...