Gå til innhold

Jeg har EL.... mannen er i USA

Anbefalte innlegg

Ja da, men det går helt greit, første El etter at jeg mistet/fødte lille Ida marie for 12 uker siden. MEn jeg har ALDRI merket EL så tydelig før... Jeg ble dårlig i magen småkvalm, fikk bekkenløsningsplager, livmor "kramper" super hoven mus, EL slim (førtegang jeg har sett det).

Tok da en EL test i går kveld selv om jeg var rimelig sikker og den slo ut!! Hurra kroppen er i gang igjen.... Ingen her til ågjøre noe med det stakkars egget men da VET jeg at kroppen er min de neste fire ukene. Slipper å kaste bort penger på graviditets tester mm... ogmed litt flaks får jeg EL igen om 4 uker (men da er mannen i roma...(hva gir du a?)

KJøpte meg wild yam å som jeg tar fram til mensne i håp om at det kanstabilisere syklusene mine jeg vil ha 4 ukers sykluser!! Så jenter jeg er ikke på tjukka før omtidligst 8 uker... men det går bra da vet jeg det liksom ... Måtte bare få ut dette her takk:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6451821-jeg-har-el-mannen-er-i-usa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da - eller ååååååå så bra!

Flott at kroppen din er i gang igjen, håper syklussene dine blir sånn nogenlunde stabile framover. Men selvfølgelig kjempe-kjipt om mannen din er bortreist 2 EL på rad - skulle nesten ikke være lov det, he-he...

Uansett: Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...