Gå til innhold

Muligens dagen minst lure spm.... Kan kroppen merke at man har sluttet på pillen?

Anbefalte innlegg

Allerede med den første mensen? Alså før vi har kommet så langt at jeg ikke har begynt på nytt brett viss dere skjønner?

Pga har akkurat slutta på pilla (tok siste på tirsdag) og denne mensen har vært veldig kraftig og har hatt masse mens smerter som jeg vanligvis ikke har..

Fortsetter under...

Slutta på pilla i april,å når jeg da fikk mensen var det virkelig kraftig..Tror nesten kroppen skyller ut alt dritten!Så ja,kroppen er et maskineri som påvirkes av hormonene man putter i seg...

Vil nok gå noen pp før kroppen kommer seg i gjenge igjen...Det gjør det ihvertfall her!!Lange sykluser å en del smerter..Veldig kjedelig da,får håpe det går seg til...

Lykke til videre da!!!

hei! jeg også har nettopp sluttet på pillen. 15 dager siden. fikk også en veldig kraftig mens. kunne nesten ikke dra noe sted, med mindre jeg visste at det var en do i nærheten. hehe.. varte i 5 dager ca.. :)

Nå er jeg ikke sikker på hvor jeg er i syklusen om jeg har hatt EL eller noe, men jeg tar det som det kommer. like greit det.. tar vel en stund før syklusen er stabil har jeg hørt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...