Gå til innhold

Noen av deres fått tenner?


Gjest

Anbefalte innlegg

Sofie har nå fått nesten en tann helt ut oppe. Den er helt ute på ene hjørnet, mangler det andre hjørnet bare. Liten hvit ting:-) Synes det er litt tidlig, forrige fikk da hun var 5 måneder. Har ikke hatt så mye plager, bare klødd litt, så håper det går like greit med resten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. fikk du Sofie 28 juli? Jaggu var det tidlig ja.. Hehe her ser vi ikke noen tenner enda hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Sofie ble født 28 juli. Nå har hun fått en tann helt ut og den andre på vei, klør og sutrer masse for tann nr2. Andre dattera mi fikk ikke før nesten 6mndr, syntes det var bedre da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nei,ingen tenner her heller, men noen hvite prikker har han. Fått høre at de kan få dem mange mnd før tennene kommer. Jeg kommer også til å droppe amming når de kommer. Han biter allerede nå med bare gomene, og det er jammen vondt det også. Han tar tak og bare drar brystvorta utover. auu hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Ingen tenner her enda, men det virker som om han klør veldig i munnen fortiden. Prøver liksom å gape over sutten for å få den lenger inn i munnen:) Men de kan vel klø en god stund før det dukker opp noen tenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta til veninna min fikk ei tann rundt 2-3 mnd alderen, de på helsestasjonen trodde ikke på det da hun sa at dattra hadde fått ei tann. ser min theodor har en stor hvit kul bakomm fremmtenna nede. aner ikke hva det er enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...