Gå til innhold

tlf sex / dirty e-mail

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff har et problem typen jobber borte to uker og er hjemme to uker, og de to ukene han er borte ringer vi masse, mye sms, og masser med email. men har så utrolig lyst til å sende han en dirtymail eller enda bedre snakke dirty med han i tlf, kansje litt tlfsex:) men jeg er helt tom! har ikke noen spsielle fantasier og elleville lyster å fortelle han... han forteller meg alt han skal gjøre med meg når han kommer hjem osv og blir kjempe kåt men når jeg lixom skal tenne han med mine ideer kommer det ikke et ord, er nok litt flau men det som er at jeg ikke har de tankene.. hender jeg tenker at jeg vil suge den deilige kuken hans men det er det!!! HJELP!! vi har deilig sex og mye r fra mitt inspill men utafor senga er jeg på trynet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du sier dere har deilig sex.. så hva om du da bare tenker tilbake på en av de gangene dere hadde deilig sex og beskriver det for han??

Har det litt motsatt jeg da... har ikke sett kjæresten min på mange mnd, så har kun kontakt gjennom msn/tlf/sms for tiden.. jeg tenker en del på sex, men jeg tror ikke han gjør det... han er nok litt spesiell.. tlf.sex tror jeg for han er utenkelig... men han er ganske lett å tenne da.. så er ofte ikke så mye som skal til.. og det jeg tenker på til vanlig, er jo bare de tingene vi gjorde i senga da han var her... har ingen spesielle fantasier utenom det jeg...

ellers så tror jeg at det har litt med trening å gjøre.... en eks ville jeg skulle skrive til han om hva jeg ville vi skulle gjøre og slik... i begynnelsen syntes jeg det var kjempevanskelig, men etterhvert gikk det da greiere... du får bare prøve litt.. han liker det nok uansett:) og du trenger jo ikke være noe flau, han elsker det sikkert uansett hva du sier.. :)

Skrevet

tuusen takk for svar skal prøve meg lit mer fram jeg dah:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...