Gå til innhold

Er du her enda, juhujenta?!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først vil jeg bare si at det er trist at du hadde MA nå i august. Trøsten er at du kan bli gravid i hvertfall og at du har en velskapt sønn fra før.

Jeg føler på meg at det tar noen mnd før du blir gravid nå. Men trur ikke det skal ta så lang tid. Føler at neste svangerskap går bra=)

Masse lykke til kjære deg. Håper spiren sitter fort.

Annonse

Tusen takk for at du tar deg tid til å føle litt for meg! Ja, vi er heldige som har vår lille skatt ;)

Takk for lykkehilsener! Du selv da?!! Er du en prøver, eller er du bare innom for å hjelpe oss litt ;)

Jeg prøver også å bli gravid. Slutta på p-pillene for 2 mnd siden og hatt en mens siden da og den var kort. Har IKM alt fra onsdag til søndag. Vet ikke når jeg har hatt EL. Ikke tatt noe EL test eller noe. Men hatt sex hver dag.

Har vært gravid 2 ganger før og det klaffet fort, men trur nok ikke det går så kjapt denne gangen. Men kan jo håpe så lenge ikke mensen dukker opp:=)

Heheh ;) Håpet kan ingen ta fra oss!!! Koselig å "prate" med deg! Takk igjen for at du tok deg tid til å føle litt for meg!

Lykke lykke til med prøvingen din!!! OG godnatt... tror det er på tide å dra inn årene... kommer vel en dag i morgen også... ;)

Tusen takk for det. Veldig koslig å prate med deg også.

Vi får krysse fingrene.

Jeg er her litt i morgen tidlig og litt om ettermiddagen. Har en del å gjøre i morgen.

Ønsker deg også en riktig god natt og håper du får sove godt.

Så snakkes vi=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...