Gå til innhold

Dere som har hatt MA (litt detaljert...)

Anbefalte innlegg

Hvordan var den første mensen etter MA?

Jeg fikk ikke noe ultralyd og hadde bare en kraftig mens... Hadde MA i august (7 uker på vei) og er småbekymret for at kanskje ikke alt har kommet ut?!! På den annen side kan jo fosteret ha gitt seg på det veldig tidlig da? Kom liksom en liten bløre på ca 5 mm... ellers ikke noe...

Er akkurat ferdig med min første "mens" (kall det hva du vil..) etter aborten og den var litt skral, for å si det sånn... Mer som spotting... Hmmm...

Har lyst til å begynne å prøve igjen, men er littsånnderre usikker om alt er som det skal... Uff... burde kanskje sagt at jeg ønsket ul, men var bare helt satt ut da jeg var hos legen etter å ha blødd hele helga...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6450927-dere-som-har-hatt-ma-litt-detaljert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første mensen etterpå var som vanlig mens.

Kanskje litt kraftigere.

Hadde ikke ul i etterkant, og fikk bare beskjed om å ta kontakt om jeg skulle få feber eller om blødningene ikke skulle gi seg.

Det er visst det som er tegnene på at livmoren ikke er tom.

Ok... takk for svar... Heheh... Hva gjorde de egentlig i gamledager da?!! Før UL og BIM og... ;) Blir bare litt stressa fordi det virker som om alle blir sendt til UL og evt. utskrapning... Hmmmm... Satser på at hybelen står klar til neste leietakerspire da ;) Slenger den ut på markedet nå i disse dager... for snarlig overtakelse... ;)

Min første mens var veldig kraftig, nesten så jeg lurte på om det kunne være en ny abort. Men jeg var kommet ganske langt, 12 uker på vei, og da blør man kanskje mer? Jeg blødde iallefall utrolig masse da jeg mistet, og har vært på UL i etterkant og fått beskjed om at det ikke var noen rester.

Takk for det, MaybeMe ;) Du var i aprilklubben du også, var du ikke? Eller blander jeg ;) Jeg var bare 7 fullgåtte uker da jeg begynte å blø da... og aner jo ikke når det egentlig skjedde.. Så det ordner seg nok... Juliklubben da?!! Skal vi satse på den?!! Heheh ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...