Gå til innhold

jeg som er redd for blandingsbarn. HAR FORTALT DET TIL KJÆRSTEN MIN!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!! Er så utrolig lettet etter å endelig ha klart å fortelle kjærsten min om utroskapen. han ble utrolig sur og tviler på at barnet er hans, jeg har prøvd å si at det er nesten ingen sjans for at han andre er faren, og håper han vil tilgi meg.

JENTER, jeg råder dere virkelig å ta motet til dere å fortelle kjærsten deres om slike situasjoner! Det letter en stor bør og det KAN ende positivt:) Det er alltid håp!

jeg klarte bare ikke den fæle samvittigheten og er veldig stolt av meg selv nå. Føler meg mye bedre når jeg slipper å skjule dette lenger. Jeg har såret min kjære veldig mye, men han kommer hit nå og vi skal være sammen i natt, da skal jeg virkelig vise han hvor høyt jeg elsker han=)

Gleder meg til å få et barn med denne fantastiske mannen, og om jeg (forhåpentligvis ikke) blir alenemor så gleder jeg meg også til det lille mirakelet kommer:) Føler at jeg kan klare alt nå=)

Fortsetter under...

Bra du sa dt til han:D

Jeg sitter i en litt hard situsjon sjæl nå jeg, bare å ta en titt inne på pappadebatten- under "tror jeg blir sinnsyk INNI hodet mitt!" Håper ting ordner seg for dere, har skjønt i det siste hvor vondt det er å nesten miste en man elsker...

Gratulerer!!!!

Du har all grunn til å være stolt av deg selv. Sikkert veldig deilig å endelig få lettet en stoooooor byrde fra skuldrene dine. Håper alt ordner seg for deg og din kjære, slik at dere kan glede dere over nusket som kommer!!!

Vil bare gi deg ros jeg. kjempe bra at du har sagt det til han så slipper du og leve med den skyld følelsen !! er ikke det herlig? skjønner jo at han er rasende og alt det, det har han FULL rett til og være! men alikevel alt blir så mye bedre av og fortelle sannheten..tenk sjokket om han ikke visste noe å det plutselig kom et blandingsbarn ut!

jeg er selv ikke i din situasjon, men har et søskenbarn som har havnet i lignende situasjon...bare at hun ikke vet hvem som er faren av kjæresten,ex eller en one night stand...må legge til at hun ikke er helt "god" i toppen, men du virker iallefall mye mer oppegående!

lykke til, håper det ordner seg..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...