Gå til innhold

Prøver å lokke tr med en hvit truse.....

Anbefalte innlegg

men hun vil ikke komme.....ingen tester blir pos. heller.....så her er det å være tålmodig som gjelder!!! Ja, SÆÆÆÆRLIG........Får vel teste meg igjen imorgen eller overimorgen....

Har 2 muligheter - enten så har el vært senere enn vanlig eller så produserer jeg seint hcg.....heller nok mot det første gitt!!! Uansett så er det rart fordi tr har kommet til sin rette tid...men en gang må jo være den første med forskyvet el! Blir gaaaaaaaaaaal av dette!!!!!!! Hva hvis dersom osv osv.................blir jo helt tullat i knollen!

Fortsetter under...

Jeg har dessverre ikke vært flink nok til å teste etter el denne pp'n...men den pleier som regel å være ca. rundt dag 14.....og har en luteal fase på 14 dager. Så tr kommer pleier å komme på dag 28/29.....forrige syklus kom hun på dag 27.... Er nå på dag 31! Ja, veldig frustrerende!

Er godt mulig el kom senere enn planlagt ja...kansje derfor du ikke får hverken tante eller positiv test... kjipt med sånne sykluser!!!! Håper du får noen svar snart da. Håper på positiv test så klart :-)

Annonse

kunne ikke sagt d bedre selv :) er på dag 32, mensen er alltid på plass dag 27/28. neg test lørdag... fikk noen dråper blod i går, litt brunt i dag, ellers ingen magesmerter eller ryggsmerter som jeg pleier... hun dukker vel opp i kveld, men som du sier, tenk om hvis osv... :S

Men kjære deg..... vi venter på deg på 1 tri,......

Har fulgtmed på resultatlista for uke 38.. og du står jo fortsatt på vent......

Nå må det skje noe.. enten eller... tenk å la deg gå slik i tvilen... de ansvarlige burde skamme seg.

"GI DENNE DAMA ET SVAR!!!!!, BASTA BOM!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...