Gå til innhold

klarer ikke å holde megunna jeg..

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

haha, denne -litt-prøvingen vår går blandt annet ut på at jeg ikke får lov til å bli opphengt i EL og IKM og den slags.

Mao er jeg akkurat der jeg vil være, bare kos foreløpig. så får vi se om det blir mer seriøst etter noen pp, eller om vi gir opp.. hehehe

Det er vel som før mest jeg som vil prøve, mens mannen min sier "jeg bare stoler på at du vet best jeg" og får panikk sånn innimellom.

uansett, mer enn før, og drømmen er ikke helt utelukket, lissom:)

flyttingen har gått fint, og stedet er ikke så verst å bo på. Blitt kjent med IngyThing som er her inne da. kjempejente. :)

utover det er jeg ikke alt for happy over klassen jeg har havna i, men en kan vel ikke få alt

usjamejen, rosamor, kvalme er kjipe greier. pass på å alltid ha litt mat med deg, et eple eller noe..

hehe..jaja,men det er jo sunn prøving det da.derfor jeg ikke er her inne så mye mellom mens og el.så ikke jeg skal glede meg for mye og bli litt for hekta (fort gjort;) )

sjønner hva du mener,får faktisk litt hetta av og til jeg også.redd for å ikke bli en god mor,"glemme" å lære barnet viktige ting for god oppførsel..osv..men stort sett så gleder,ønske og håper jeg (derav det nye nicket)

hehe rosamor,du er inne jo også jo:) EL på fredag og ikm 13 okt (fredag!!!)så denne mnd får jeg testet om fredag den 13. betyr ulykke eller ikke....

Ja det er nok det som er sunn prøving, hihi. Mange som sier at når man ikke tenker alt for mye på det så klaffer det, men jeg vet ikke om det stemmer da. Klaffet hvertfall for oss den pp jeg slappet litt mer av, tenkte jo på det, men stresset liksom ikke med det.

Ja da må jeg huske 13 okt hope, hehe får satse på det betyr lykke :).

hihi rosamor har full oversikt

jeg får litt sånn hetta jeg også noen ganger.. litt sånn "hva ER det jeg driver med?" og "jammen, hvordan blir det med den Parisferien jeg drømmer om nå?" osv. men det er jo på mange måter bare tull.

Jeg tror virkelig jeg kan bli en bra mamma jeg, og tviler ikke på at mannen min vil bli en bra far. så gjenstår det bare å se om/når vi blir det...

Uansett er det SYKT sexy når vi vet at det KAN være vi unnfanger vårt første barn....

hei så mørkt det blir om kveldene nå da! Ikke lenge siden vi satt i hagen på denne tiden av døgnet.. har gledet meg til det, men nå merker jeg at jeg gruer meg til månedsvis med mørke!!

Annonse

ja,det var akkurat det jeg tenkte,men hvordan skal man klare å slappe helt av da?er jo spent hver mnd,og prøver godt;)

hehe..håper virkelig det ja!åsså frdag den 13.da..jeg som er litt sånn horoskop overtroisk..blæh..*får krysse for meg da* så får jeg prøve å slappe av og ta dagene som de kommer

hehe.ja,akkurat det ja.tviler jo egentlig ikke jeg heller.mannen har jo god erfaring med barn og jeg også.og vi ønsker jo dette virkelig.

som du sier-bare tull egentlig.men må vel ha disse tankene,er vel en del av det å bli foreldre...wow tenk det da;)

jepp:o)har sagt den setninga mange ganger her i huset."tenk for en spennende tid vi er inne i" og "tenke at JEG skal bli mamma/pappa" er gjengangere her nå;)

hihi, her har vi prata om hvor sykt kult det hadde vært om det hadde klaffa med en gang, men vi klarte å holde det hemmelig, sånn at når vi besøker svigers i juleferien så hadde jeg litt mage.. DA hadde de fått hakeslepp da...

men det skjer nok ikke noe før til sommeren vel.

Jeg har en følelse av at jeg egentlig er særdeles lite fruktbar, og at all denne prevansjonen i alle år egentlig bare har vært tull. hehe

hehe..samme her.tenkte hvor arti det hadde vært å blitt gravid denne mnd,klart å holde det skjult en god stund,så invitert svigers på middag,og bare satt barnevogna i stua og tatt en ettersittende topp på:o)hvis du skjønte...?tenk da! har en svigerfar som blir veldig lett rørt:)

nei..ikke tenk på det da..du blir gravid sammen med meg du,som planen var fra begynnelsen;)

langt på vei nå da rosamor?er så spent på hvilket kjønne som vokser der inne;)

ja, rosamor, jeg KREVER magebilder her, altså! hehe

ok, jeg kan ikke kreve, men ønsker veldig?

å.. jeg skjønner såå godt hva du mener hope.. og ja, vi er tilbake til plan A vi nå. hihi

jeg er bare redd mensen kommer, mannen slapper av og gir seg igjen jeg nå. Men bare så det er sagt "jeg slutter på p-hormon"-trikset dere tipset om funket som bare søren!

ja.rosamor.flere stemmer på det ja.om du ikke vil legge de ut på nettet,så kan du jo overføre til oss på msn:):):) ønske*ønske

hehe plan A på dagsorden;) hehe..supert;) :) er så spent jeg på nesten-merkelige-rare-prøvingen deres jeg.og på ikm dagen min....

jeg vet ikke!!

det er jo litt frustrerende..

men her i huset greide vi ikke vente til jeg hadde fått mens igjen etter p-slutt før vi hoppet til køys.

så vi får se hvor det bærer hen.

hadde jeg vært i normalt gjenge, så burde det vært til helgen, men det tror jeg ikke noe på enda.

ul 23 november:) spennende!

oi, nå er det greys på tv.

vi snakkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...