*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 Skulle hjelpe momora mi på 89 år å flytte ut fra leiligheten sin på aldershjemmet der hun bor og over på lukket avd. i og med at hun har fått alzheimer (eller hvordan det skrives) og ikke lenger er i stand til å ta vare på seg selv. Vi satte i gang med friskt mot og jeg begynte på kjøkken. Forbauselsen var stor da jeg dro frem kjøleskapet for å vaske der og hva ser jeg??? Joda, dobørsten!!!!! En slik en som man vasker nedi doen med etter toalettbesøket. Jeg gren litt på nesen og kastet den i søppla mens jeg funderte på hvordan den hadde havnet der. Etter et par timer med vasking kom vi til slutt i mål. Jeg skulle bare en rask tur inn på toalettet i all hast før vi reiste og all farge forsvant fra ansiktet mitt da jeg tilfeldigvis tittet ned ved siden av toalettet i holderen der dobørsten skulle stått og hva får jeg se????? Hold dere fast: Oppvaskbørsten!!!!!!!!!!!!!! Øøøørrrkk,fyyyyysj,æææææsj,uuurrrghhh..... Trodde jeg skulle dø!!!!!!!!!!! Takk og lov at vi ikke har spist noe særlig hos henne i og med at hun ikke er istand til å lage noe selv lenger (heldigvis, for jeg fant en boks med bakepulver som hadde gått ut av dato for 40 år siden, hehehe) De gangene vi har spist hos henne har det alltid vært medbrakt og da har vi ikke brukt verken tallerker eller glass. Var nok på tide at hun flyttet inn på lukket avd. ja, hehehe... ;o))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6450327-april-skal-jeg-fortelle-dere-noe-ekkelt-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 26. september 2006 #2 Del Skrevet 26. september 2006 Usj! Ja, noe så ekkelt! Men de kan jo ikke noe for det stakkar... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6450327-april-skal-jeg-fortelle-dere-noe-ekkelt-o/#findComment-6454239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå