Missili Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hei! Jeg var ute og spiste sammen med en venninne i dag. Bestilte meg salat. Hadde nesten spist opp hele da det kom frem en grå liten slimete ting. Lingnet vel litt på en liten snegle eller noe. Tenk om jeg har fått i meg noe av den.. Hurff sitter her og er veldig engstelig. Nå som jeg har kommet over den magiske uken.. 12+1.. Tror dere at dette kan være farlig for den lille i magen? Burde jeg ringe lege i morgen, er jeg hysterisk?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Hvis du er bekymret så ring legen uansett. Er ikke bra verken for deg eller babyen å være bekymret. Men det går bra skal du se )
Januarjubel! Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Dette er helt sikkert ikke farlig, snegler og andre "ting" er vel tvertimot ganske sunt egentlig...men fyttikatta så ekkelt! Jeg håper virkelig du sa i fra til de som jobbet der...finnes ingen unnskyldning for dårlig hygiene på en restaurant! Hvor var det du spiste (sånn at jeg kan sørge for å holde meg langt unna)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå