Gå til innhold

noen som kan berolige meg?


miranda&gullungene*08&09*

Anbefalte innlegg

Hei er 5+2 på vei. Har fått litt lyse rødt blod i utfloden i dag. ikke noen smerter eller noe sånt. Utrolig engstlig. vil ikke miste! Er det farlig?

skal til legen i morgen tidlig. er litt redd for å miste min lille spire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei miranda22.

Forrige tirsdag begynte jeg også å blø så smått, å det ble mer utover kvelden. Ringte derfor til legevakta å ble så sendt til GU og innvendig ultralyd onsdag morgen. Fikk da vite at alt var bra.

Jeg hadde heller ikke noen smerter, kun den vanlige kvalmen.(De sier at det er veldige smerter når/hvis du mister.) Men var veldig nervøs før jeg fikk vite noe sikkert.

Råder deg bare til å tenke positivt.

Du fikk vel ikke så mye svar på det du spurte om men det høres ut som at vi hadde samme opplevelse.

 

Du må ha lykke til hos legen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg var ca 5-6 uker på vei sist gang da jeg begynte å blø litt. Fikk panikk og stressa opp hele familien, typen og legen, men det var bare festeblødning. Jeg tror det skal gjøre ganske vondt når du har en SA, så det er nok bare festeblødning hos deg også. Jeg kommer til å være mer avslappet hvis det kommer denne gang ihvertfall. Men det er jo best å ta en sjekk, de tar sikkert blodprøve av deg, og så en ny om et par dager for å se om HCG-nivået har steget.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har småblødd litt i mine to førstesvangerskap, i andre var jeg overbevist om at jeg kom til å miste for jeg småblødde, og også friskt blod, i flere dager på rad, men det gikk bra. Hadde mye murringer, men ikke vonde smerter. Da jeg ble gravid for tredje gang begynte jeg også å blø, men prøvde å ikke tenke på det siden jeg vet at det er normalt for meg å blø litt, men jeg synes det bare ble mer og mer og til slutt hadde jeg rie-aktige smerter i magen og da da begynte jeg å styrtblø og mistet, så det var forskjell ja! Så lenge du bare småblør bitte litt og ikke får noe vondt kan du nok slappe helt, helt av, 25% av alle gravide blør litt i 1.trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...