Cico Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hvis du har tid, lyst og overskudd :-) Ble fasinert av dine "følelser ". Vi er i vår 3 pp, sluttet m piller for 6 mnd siden, men pga at mannen har vært i utlandet er vi altså bare på 3pp. Jeg er 28, han er 31 :-) Har forsøkt meg frem med EL tester, men de slår aldri ut :-/ Krysser fingrene XXXX
Cico Skrevet 25. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2006 dytter litt på meg selv. hehe. Uff da :-)
**Håper** Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Prøver gjerne jeg vettu cico=) Du har tatt EL tester men ikke slår ut. Har du merket noe EL slim? Kan det være at du ikke har EL ? Men får mensen alikevel. Føler på meg at syklusen din er litt ustabil etter p-pille slutt. Men dette kan jeg jo ta feil av. Jeg klarer ikke å føle på meg at du er gravid denne mnd. Krysser fingrene for deg at det blir full klaff snart:=)
Cico Skrevet 25. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2006 Ja, slimet og mensen og alt gåt på skinner. Men testene reagerer ikke.:-/ Får krysse fingrene for at det stabiliserer seg. Tusen takk for at du tittet på meg :-)))) Kjempe snilt..
**Håper** Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Jøss, så rart at testene ikke slår ut da. Hmm. Jeg har ingen erfaring med EL tester, siden jeg ikke tester. Jeg går for masse sex i stedet og satser på full klaff. Hehe. Bare stå på, tenk positivt, nyt hverandre og kos deg med din kjære. Så sitter nok snart spiren hos deg skjønner du:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå