Gå til innhold

hvor mye får dere pumpet ut?


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Skulle pumpe her i går kveld, da pjokken hadde sovet i 3 timer...pumpet leeenge, men fikk bare ut 100ml på begge puppene, synes kanskje det var litt lite?

lenge siden jeg har pumpet ut noe nå pga trøsken...men pumpet jo ut ihvertfall 120 i de første ukene...

 

hvordan er det med dere jenter, dere som pumper ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får bare pumpet om morgenen, jeg. Da har hun sovet 7-8 timer i strekk, hvis det er mindre enn det imellom kommer det bare ca 60ml ut og det blir jo for lite. Når jeg pumper om morgenen får jeg 100-120 ml ut, ikke så mye det heller. Virker som det har roet seg nå som hun er større rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke være mere enn 100 - 120 på meg heller men jeg har drikket en amme the en stund, fikk ut 100 bare på en!! ikke dårlig, men da var jeg sprekke ferdig å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i formiddag fikk jeg bare pumpet litt under 100ml, men i går fikk jeg vel 200ml! Ny rekord! Nå skal det sies at jeg pumper som regel hver dag da:-) på kvelden er det ikke så mye å hente da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pumper når ikke Iselin får tømt puppa fort nok, å da får jeg lett ut 240 ml fra begge... Da er det godt å lette på trykket ja... Er ikke hver dag da. Av og til er det mer der, men gidder ikke tømme puppa totalt så det ikke kommer mer, for da kunne jeg sittet ei stund til.. Pumper ei flaske, å det holder.

 

De første ukene var melkeproduksjonen KRIMINELL!!! Pumpa lett 240 ml fra hver pupp flere ganger om dagen. Gikk med spreng konstant syntes jeg... Fikk fryst ned 6 isterningposer fra den tia.. Hehe... godt det ikke er sånn nå lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...