Gå til innhold

hva er det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kankje kan hjelpe meg og si hva dette er, har sinnsykt vondt på høyre side oppi magen, under ribbeina, det virker som det blir bare verre og verre.... liker ikke det her jg:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det samme smerte som ved hold/sting i siden (som du kanskje husker fra gymmen i barndommen)?

Isåfall har jeg hatt endel av dette, bare at det har forflyttet seg fra hoften til mer høyre side av magen, kanskje litt oppunder ribbeina når du sier det. Spesielt kommer det når jeg spaserer i raskt tempo. Dette er i følge min lege ikke noe å bekymre seg for, og jeg har sett andre på bim som har klaget over den samme smerten.

Hos meg har det dessuten gått over, har ikke kjent noe mer i den siste tiden (25.uke nå).

Skrevet

Jeg ville fått det sjekket ut med lege/jordmor hvis jeg var deg, sånn at du er på den sikre siden.. I alle fall siden du sier at det blir verre og verre.. Ikke for å skremme deg, men det var sånn min svangerskapsforgiftning begynte med nr1 nemlig.. Hadde vondt i magen mellom puppene under ribbeina. Det ble sakte bare verre og verre.. Legen tok blodprøver, og fant ut hva det var.. Jeg hadde HELLP sv.skaps,forgiftn..

Det kan godt være det er noe helt ufarlig du har, men jeg ville som sagt sjekket opp i det sånn at du er sikker.. Ikke bra å overse signaler kroppen gir..

Lykke til videre..

Klem 17+1

Skrevet

Hallo!

Jeg har det vel på nesten samme måte, har veldig vondt i ribbeina, finner et punkt som er helt ømt, og så har jeg vondt på samme høyde bak på ryggen. vet ikke hvordan jeg skal stå, ligge eller sitte får å klare å avlaste/slappe av. Så nå er jeg 50% sykemeldt frem til jeg skal til legen neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...