Gå til innhold

Idag har jeg sett en fødsel live!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg gruer meg litt nå ja........... venter jo nr to så jeg vet jo på en måte hva jeg går til, men jeg har aldri sett en fødsel fra den vinkelen jeg gjorde idag!!! det så ikke behaglig ut og sying skal jeg hvertfall ikke gjennom hehe. Ugh!!!!

Er sykepleier student i praksis så det var derfor jeg fikk være der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at du har mange andre ting å konsentrere deg om når du føder selv: )

Skrevet

Så tøft! Jeg er førstegangs og vet ikke helt om jeg er klar for å få vite ALT som skjer "der nede" under fødselen enda, men jeg har jo fortsatt noen måneder å forberede meg på. Må ha vært lærerikt å ha vært på "andre siden av bordet" også.

Skrevet

Jeg er sykepleier selv og har vert med på noen fødsler. Og nå som jeg er gravid selv angrer jeg alt for mye på det.... En vet alt for mye og alt for godt alt en skal gjennom

Skrevet

Husker syinga som grusom fra min egen fødsel... lokalbedøvelsen virket ikke. Au :( Men denne gangen har jeg tenkt å unngå hele revne-greia :D Gleder meg faktisk litt til fødselen jeg... men må innrømme at jeg ikke kommer til å se en eneste fødselsvideo overhodet. Jeg VET hvilket hull ungen kommer ut av, det får være nok for meg :)

Hørtes likevel veldig spennende ut å få være med på en fødsel fra sykepleier-perspektiv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...