Gå til innhold

ehm.. dette kan høres merkelig ut, men...

Anbefalte innlegg

jeg har hengt her inne på BIM en stund, for jeg har lenge drømt om å få barn.. men så har det vært med drømmen, ettersom mannen min ikke har ønsket seg barn/ønsket å vente noen år..

men så sluttet jeg med prevansjon, fordi jeg fikk migrene av dem. Samtidig har sexlysten min økt inmari (og det er vel ikke uvanlig når en slutter på p-hormoner, har jeg skjønt..) uansett,

i starten var han veldig nøye med å bruke kondom osv, og veldig veldig nøye "jeg vil ikke ha barn enda vennen min".

Men de siste par dagene! oioi.

mye lyst, og lite prevansjon, for å si det sånn.. han prøver å "trekke seg ut i tide" men bare sånn halvhjertet.

Og jeg prøvde å minne han på at "eh, du vet at dette øker sjangsen for at jeg blir gravid vettu..." og han sier bare, "ja, det er det..."

så.. hva gjør det oss da? Kan jeg endelig kalle meg en prøver??

Altså, dette kom brått på. hihi.

høres det merkelig ut? JA! :-)

Fortsetter under...

Hum....:) glad på dine vegne...

men ....

Jeg ville nok ha pratet med mannen din jeg altså....finne ut om dette er noe han egentlig vil.....min man trodde fint han kunne hoppe av i svingen....har pent forklart at at d ikke trenger å gå så bra.....

Om du vil kalle deg prøver må dere være enige om du kan kalle deg det:) hehe..

Men kjempekoslig er d:)

klem

hihi, jo takk:)

Vi har jo snakket om det lenge, og han er en mann av få ord, så kan hende dette er hans måte å si "la oss sette i gang" på..

for at det skal være sagt, så har jeg spurt han..

da sa han "trenger du å vite det så sikkert da? liker ikke du det sånn?"

hehe.

men jammenmeg veit jeg ikke helt om jeg liker å være usikker heller.

hehehe

kanskje blir det bebis her i gården etterhvert også?

takk for svar:)

hehe..med den innstillinga kan han ikke bli sur den dagen du blir gravid ihvertfall..

men jeg kan se for meg at du kommer til å bli kjempefrustrert etterhvert om han skal fortsette å trekke seg halvhjerta ut....blir bare sånn halvhjerta prøver da?.....er ikke sikkert du får stor nok dose inn ..hehe..

men hvem vet? jeg kom til av ett avhopp...hvor han trakk seg HELT ut før han kom...så jeg hadde ikke stor konkuranse til egget..tihi

Annonse

Åå, Ingy, hadde vært trivelig det. kunne vi trilla sammen:)

herligheten det hadde vært enda en ting vi hadde til felles...

du skremmer meg!

hm. hvem vet..

er litt koselig om det blir sånn langdryg koseprøving da.. en får jo ikke lov å bli frustrert før en har prøvd veldig vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...