den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Noen som vet om de selger de der? Hva de koster? Evt noen som vet om de selges billig noe sted her i landet?
_svana_ Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 De har på Happlyland i allfall. Kostet nihundreognoe SEK da vi var der i august.
msbu Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Kjøpte SuperNova babysitter i Sverige da vi skulle ha nr. 1 (for 9!!! år siden). Den var da noen hundrelapper billigere der, og vi var sååå fornøyd. Vel hjemme, og med babyen vel ute, oppdaget vi at det var forskjell på den vi hadde og den andre foreldre hadde. De som var kjøpt i Norge hadde visst 2 strømadaptere (både til senderen og mottakeren). Vi hadde bare et strømadapter, og det gikk derfor hardt utover batteriene). Personlig angret jeg på at vi kjøpte i Sverige, for babysitteren ble nok mindre brukt av at vi hele tiden var avhengig av batterier i stedet for å kunne plugge rett inn i veggen. Jeg synes den brukte mye batteri, og opplevde ofte at batteriet var flatt. Jeg hadde nok gladelig betalt mer for å få en mer praktisk babysitter, med valgfrihet i forhold til batteri/strømtilkobling... Kanskje er det anderledes i dag, kanskje er det ikke forskjell på det som selges her og i Sverige, men jeg råder deg til å sjekke innholdet i pakken hos norske forhandlere først. Da først kan du sammeligne både pris og innhold her og i vårt naboland...
Mamman til Brage Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Vi kjøpte denne på Happyland nå i begynnelsen av sept, den kostet da 998sek, med to ladestasjoner. Har testet den litt og virker veldig bra:)
vims-74 Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Hei Vi kjøpte denne på tilbud på Barnas Hus nå for bare noen dager siden, under tusenlappen om jeg ikke husker helt feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå