Gå til innhold

En liten solskinnshistorie

Anbefalte innlegg

som begynner med 2 velskapte barn via ivf. Fått det til på 3 forsøk, så vi har vært heldige. Og nå, 8 måneder etter sist fødsel, er jeg gravid på naturmetoden. Det kom som et sjokk, og jeg må få lov til å innrømme at det hele er litt aven påkjenning, men likevel, det er jo helt fantastisk! Hadde ikke akkurat tenkt å begynne med prevensjon, for det har jo vært unødvendig i 7 år...Så det kan faktisk gå an, det som "alle" driver og forteller oss hele tiden. Håper at alt går bra, og at dette får en like lykkelig slutt som begynnelse!

Lykke til alle sammen, vet hva dere går gjennom!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6449510-en-liten-solskinnshistorie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh blir så glad når jeg leser slike historier, ja dette er en virkelig solskinnshistorie.. har prøvd i mange år selv uten å lykkes. Nå reiser vi til Danmark og ivf og håper det går vår vei denne gang...

Annonse

Vi hadde også ivf på gullungen vår, og nå, 6 mnd etter, er vi gravid på ny. Ikke helt etter planen...men vi er jo veldig takknemlige :) Det er slitsomt med ivf (og kostbart). Kjenner forresten til et annet par som også fikk nr 2 ved naturmetoden.

Si det, de trodde kanskje at kombinasjonen cyster (druestørrelse) i livmora og endometriose laget problemene. Fikk fjernet en cyste på størrelse med en grapefrukt på utsida av livmora + brent vekk endometriosen noen måneder før. De mente cysten på utsida kunne gjøre at en lettere aborterte hvis en ble gravid (men det blei jeg ikke før ivf), derfor ville de fjerne den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...