Gå til innhold

Jeg trekker meg :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med en på trynet i dag. Hadde fra før begynt å gå tom for håp om å bli gravid og nå som jeg da går inn i 13 pp, vet jeg ikke helt om jeg orker dette sirkuset lenger. Jeg er jo i litt annen situasjon enn dere.

Har også som sagt egentlig termin i dag, tung dag som jeg må takle alene, har jo ikke fortalt mine venner om mitt prosjekt. Så nå er jeg virkelig langt nede og orker ikke bimme mer. Vet ikke om eller når jeg kommer tilbake...

Ser at det er babyboom på vei og blir bare mer trist av det, hvorfor får ikke jeg denne positive testen?? Men er selvfølgelig glad på andres vegne, men skulle bare ønske at det var meg.

Lykke til dere andre som er igjen her, kommer til å følge med!

Klem fra en utrøstelig Maja-Mor....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble tom for ord her jeg, Maja-Mor.....

Huff, så leit å høre......

En kjempestoooor trøsteklem sender jeg deg!

Skrevet

Føler med deg!

Har ingentilng å si som kan trøste deg...

Men ta vare på deg selv!!!

Lykke til videre, uansett!

Skrevet

Majamor..du kan ikke mene dette?....du skulle jo være her med meg...jeg kommer sikkert til å være her inne i flere år...skal jeg være alene da?....."griner ekte tårer"....

Du kan ikke forlate oss.....forumet blir ikke d samme uten deg..

Jeg syns det er helt jævli at du har en slik dag..og vil at du skal bli i bedre humør!!! huff...

Men ikke trekk deg væææær såsnill.....d kan jo bli bedre igjen i morgen?

OG DET ER DIN TUR SNART!!!! JEG LOVER!!!!

klem

Skrevet

Kjære maj-mor.

Jeg skjønner godt at du er veldig lei deg nå. Jeg er også tom for ord fordi jeg blir så trist på dine vegne.

Vær så snill å ikke gi opp. Skulle gjerne holdt rundt deg nå og gitt deg en go klem....

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si jeg,

annet enn at BiM blir ikke det samme uten deg!!

Kjempeklem fra meg også!

Skrevet

sender deg en varm klem og masse baby støv.Håper du lykkes snart.Vet litt åssen du har det.

Skrevet

åååå så dumt da maja-mor...jeg melder meg og ut herfra nå. Føler litt for mye stress, er jo bare min skyld det. Og du var jo den som alltid var blid og snakket om litt annet enn baby...Ønsker deg masse lykke til!

Klem........

Skrevet

Nei, ikke gi opp!! -- se bare på maddemor-17pp hun fikk det til etter mye slit og tårer vil jeg tro:)

Jeg skjønner deg på en annen måte at det kan bli veldig slitsomt å bimmes mye. man blir jo veldig fokusert på pos/neg tester hele tiden. Hadde virkelig håpet at du skulle komme etter inn på 1 trm denne uken. (har vært veldig koselig å lese dine inlegg skjønner du)

uansett om du orker mer bim eller ikke, ikke gi opp en ny graviitet hvis du ønsker dette, det bare MÅÅ bli din tur snart...

STOOR TRØSTEKLEM og lykke til videre!!!!

Skrevet

Må ikke forltate oss, trenger deg her vet du!!! Vi langtidsprøverne må holde sammen!!! Ikke gi opp kjære deg, det blir din tur en dag, det må du tro på!!!! Sender deg en stor trøsteklem!! Hadde selv en termindag i mai, ikke lett nei.

Skrevet

Stor klem!!! Forstår godt at du har det tøft med alt som har skjedd i det siste... men har på følelsen at det ikke er helt deg å gi opp?... Det er mange her som setter pris på gode råd/ oppmuntringer etc fra deg her på BIM! Du er en ressurs!!! Ikke gi opp, majamor!!! Når vi minst aner det klorer spira seg fast ;)

Skrevet

Maja-mor, en STOOOOOR og GOOOD trøste klem fra meg til deg!

Skrevet

Å nei maja-mor, du må ikke gi opp!

En gang må det jo klaffe, og det kan jo være denne gangen eller neste!

Klem!

Skrevet

Kjære Maja mor!

Er noen uker siden sist jeg var inne, og ser at det er mange nye her. Det er jo kjempeflott, men det er så godt med de jeg "kjenner" litt.

Men jeg skjønner deg godt, det er litt stressende å bimme for ofte og, en blir jo helt opphengt!

Ta deg en ørliten pause du, slapp av og rensk hue. Før du vet ordet av det sitter du der med to streker!

Jeg ønsker deg masse masse lykke til!!!!

(og kom snart tilbake!)

Skrevet

Men kjære deg. Du kan ikke trekke deg. Du som har så lyst på en til... MÅ si at jeg synes du er tøff som går igjennom dette alene....

Men du kan ta en pause, det skader jo ikke... Når jeg får litt for mye av det gode, som her nå ja, med babyboom.... Trekker meg litt ut noen dager for så å hente meg inn og komme tilbake med nye krefter...

Skjønner at du har det ekstra trist i dag iom at det skulle ha vært din termin, og at dette gjør vondt....Det er lov å sørge...

Du skjønner, jeg kommer jo til å være her antagelig og forhåpentligvis lengere en deg og de fleste andre her, og jeg har tenkt å bli her til både du og kristy tar toget over til 1 tri.og mange andre....

Ja, det er vanskelig å være glad for andres vegner.

Som du ser, så er det mange som vil ha deg her, og ord ikke kan trøste så mye, meg jeg håper virkelig du kommer tilbake.

Så sender jeg maaaaaaasse klemmer til deg og masse styrke sånn at du kan komme tilbake til oss....

Klem fra meg=o)

Skrevet

MajaMor!

Dette kan du ikke mene! Du som er en av våre mest aktive solstråler her inne. En riktig fargeklatt med masse optimisme! Bare les Sussa sitt innslag så ler du; hun kommer til å være her inne i mange år enda hun :0)

Og hva med meg, jeg er jo langt over tretti jeg og! Jeg testet negativt i morges og i ettermiddag jeg. Men jeg gir ikke opp så lett. Ikke F om den tanta skal få ødelegge for meg, og ikke for deg heller. For tanta har vel ikke kommet enda? Og da er det masse håp. Alltid håp i hengende snøre.

Opp med humøret MajaMor! Du gjør oss alle bedrøvet om du slutter å komme her inne. Ihvertfall kommer jeg til å savne deg....:0)

Skrevet

Slenger meg på tråden her,for vet at du leser her inne selv om du sier du har backa ut! :-) *gliiiz*

Vet at det er tøfft for tida,men det kommer ikke alltid til å være slik,og det vet du også:-) Har selv et helvette innimellom,men stort sett ordner det seg etter en tid. Som jeg skrev til deg tidligere,så fikk et vennepar av mannen min baby på VÅR termin,og jenta demmes på 8 måneder viser tydelig hva vi skulle hatt hos oss nå,men ikke har.. Jeg har forøvrig ikke sett henne enda,mest fordi vi var ute å reiste lenge og for at de dessuten bor i en annen by enn oss.(greide å vri meg unna den gangen det var aktuelt å dra å se babyen,fordi jeg orker bare ikke enda,ikke før det lykkes for oss også..)

Stort sett går ting greit,selv om vi sliter. Så lenge ingen flere i bekjentskapskretsen kommer i lykkelige omstendigheter nå(3 par så lang),så klarer jeg å holde meg noenlunde positiv. spesielt nå siden vi har startet med utredning.

For din del er jo dette litt mer komplisert,ettersom du ikke har en mann hos deg,bare donoren. Du blir alene med sorgen,og det kan ikke være lett å takle. Nå vet du iallfall at du faktisk kan bli gravid,ettersom du mistet for en tid siden,så det er vel bare spørsmål om tid.. tid jeg vet du føler du ikke har. Men jeg er ganske sikker på at det snart løser seg for deg,vennen:-)

I mellomtida får du bare gjøre det beste ut av det,sånn som oss andre slitere. Ta en ting av gangen. Prøve å se det positive i hverdagen,som lille jenta di er:-) Dersom man bare fokuserer på det negative går det fort dårlig,det vet jeg alt om. Ikke sitt hjemme alene med tankene dine,prøv å finne noe annet å fokusere på,en blir så oppmerksomhet på alt det dårlige når man sitter å tenker så mye. Prøv heller å finne på noe nytt en periode,en ny hobby,en hund eller katt,et nytt prosjekt... Hva som helst,bare du finner noe å bruke tida og energien din på,og fokuset vekke fra det dumme.

*KJEMPEKLEM* fra en annen sliter som sitter innelåst med århundredes ryggonde,hodepine,kvalme,TR og dessuten null godteri i huset:-( Må nok krøke meg avgårde ned til byen for å få handla noe spiselig,alt vi har er løk og peanøttsmør,ikke akkurat en bra kombo ;-D

Skrevet

Du hører til her snuppa mi :o) Kom tilbake! Vi trenger deg!!!!!

Kjempestor trøsteklem til deg fra meg ¤¤¤

Skrevet

SNufs.. DEtte syns jeg er skikkelig leit Maja.. :( Skjønner deg godt, men snufs. Det er forferdelig at du ikke kommer til å være her og skravle med oss... ;(

STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR klem fra meg til deg Maja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...