¤mamma¤ Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Er det noen andre som også gjør det?? Det er tidvis skremmende lesing med riving under fødsel, sting i underlivet..."deformert" underliv etter fødsel..smerter etc. Det merkelige er at jeg GLEDER MEG LIKEVEL! Bra vi har litt tid å forberede oss mentalt....
Juliemamman Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Jeg snikleser også litt der av og til. *Flau*. Men jeg synes det er litt spennende jeg,da:)
¤mamma¤ Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 Ja, jeg vet...sånn spennende ekkelt på en rar måte....Vi skal jo gjennom det uansett:)))
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Jeg smugleser ja.. hehe.. Snakk om selvpining! Tida går jo bare saktere=) Nå har jeg født før, så jeg gruer meg ikke sånn til fødsel, sting osv.. Men nå skal det sies at da var hun ute på 5,5 time.. Angsten for å ligge i 24 timer er der...
Bellen Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Har ikke turt å klikke meg inn der enda. Føler at når jeg vipper over til 3. trimester blir alt så vedlig nærme, og jeg har et par uker igjen her inne som jeg har tenkt å kose meg med.
selfangerkjerringa Skrevet 26. september 2006 #6 Skrevet 26. september 2006 Dere får være med i Twilight Zone-klubben vår Vi er noen jenter som ikke føler helt at vi hører hjemme verken i 2. eller 3 trimester, så vi har laget en egen tråd der vi kan snakke om noe annet enn kynnere, slimpropper, kvalme og stripping
IngyThing & lykkeliten Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Ja, noen ganger blir jeg redd. håper ikke jeg spjærer fra a til å liksom, men egentlig så gleder jeg meg vanvittig til fødselen!! det blir en kjempe tøff opplevelse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå