Gå til innhold

Gulp...smugleser av og til inne på 3.trim :( )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som også gjør det?? Det er tidvis skremmende lesing med riving under fødsel, sting i underlivet..."deformert" underliv etter fødsel..smerter etc.

Det merkelige er at jeg GLEDER MEG LIKEVEL! Bra vi har litt tid å forberede oss mentalt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snikleser også litt der av og til. *Flau*. Men jeg synes det er litt spennende jeg,da:)

Skrevet

Ja, jeg vet...sånn spennende ekkelt på en rar måte....Vi skal jo gjennom det uansett:)))

Skrevet

Jeg smugleser ja.. hehe.. Snakk om selvpining! Tida går jo bare saktere=)

Nå har jeg født før, så jeg gruer meg ikke sånn til fødsel, sting osv..

Men nå skal det sies at da var hun ute på 5,5 time.. Angsten for å ligge i 24 timer er der...

Skrevet

Har ikke turt å klikke meg inn der enda. Føler at når jeg vipper over til 3. trimester blir alt så vedlig nærme, og jeg har et par uker igjen her inne som jeg har tenkt å kose meg med.

Skrevet

Dere får være med i Twilight Zone-klubben vår :) Vi er noen jenter som ikke føler helt at vi hører hjemme verken i 2. eller 3 trimester, så vi har laget en egen tråd der vi kan snakke om noe annet enn kynnere, slimpropper, kvalme og stripping :)

Skrevet

Ja, noen ganger blir jeg redd. håper ikke jeg spjærer fra a til å liksom, men egentlig så gleder jeg meg vanvittig til fødselen!! :) det blir en kjempe tøff opplevelse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...