Blomsterenglene Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Hva i all verden er egentlig murringer?? ser at det er så mange som har det..
Gipsy T.21des. Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 He he.. ikke lett alt. Da jeg gikk gravid sist (fikk gutt januar 05, venter ny i desember) hadde jeg murring av og på fra uke 34, for meg var det som sterke mens smerter i rygg og hofter samtidig med skynnere. JM kalte det for svake falske rier/maserier. Etter å ha født og opplevd RIER føler jeg det passer bedre å kalle det for murring. Er i uke 29 ingen murring her. Vet ikke om dette bare ble rot, håper du fikk svar (",) Klem
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Ja, som menssmerter. Det murrer. Du forstår det når du kjenner det. Det er ikke vondt-vondt, bare mens-vondt. Det går også bark i ryggen. Det stikker oppi der og "gnager" i skambenet. Det er det de kaller modning... Deilig..... Neida, men godt å kjenne at det skjer noe. Hehe Jeg har 10 dager igjen til termin.
Blomsterenglene Skrevet 25. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2006 oki.. takk.. vet ikke akkurat hvor skambeinet er hen da men.. har små mens smerter i ryggen og en god del kynnere.. har igjen 11 dager jeg.. så kanskje det modnes litt her og der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå