Gå til innhold

bekkenløsning?


mirremamma

Anbefalte innlegg

hei..

9uker på vei, har vondt i ryggen og framme i sidene...spurte jordmor om dette og un sa d kunne være bekkenløsning. er d noen andre som har dette? syns d er litt tidlig, men hva vet vel jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, er helt nygravid, men jeg hadde bekkenløsning sist.. det var ille og det hjalp ikke i det hele tatt med fysio. MEN, jeg prøvde akupunktur og angrer ikke :) etter 6 beh var den som bortblåst og jeg var i knallform siste tiden av graviditeten;-)

Finn en dame som gjerne er både jordmor og akupunktør, så kan du få et veldig koselig svagnerskap..

uansett så lykke til videre!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fikk bekkenløsning veldig tidlig sist, og denne gang har jeg allerede kjent det noen dager. Gikk en hel dag med det på jobb og det var ikke noe særlig, og jeg er bare 6+3. Så en kan få det tidlig.

 

Heldigvis for meg, så har det ikke noe å si på at jeg får det tidlig i forhold til hvor plagsomt det er utover i sv.skapet. Det var ikke det sist ihvertfall. Jeg hadde jevnlig vondt, med samme "mengde" smerte stort sett hele veien, det ble bare litt oftere utover i sv.skapet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det relativt tidlig sist gang, ca 13-14 uker, og så gikk det bort igjen. Men det kom for fullt på slutten, så da gikk jeg til fysio for å bli massert. Denne gang har jeg kjent det allerede, og jeg er bare i uke 5-6, så dette kan bli tøft..

 

DEt jeg vil råde deg til er å snakke med legen din og få henvisning til fysio så fort som mulig. Sist gang ventet jeg altfor lenge, så fysio kunne ikke gjøre annet enn å massere meg, men han sa at dersom jeg hadde kommet tidligere, kunne vi trent det helt bort.

Denne gang skal jeg ihvertfall komme meg i gang tidlig.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...