Trampe82 Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 hei. lurer på om det er flere som skal føde på drammen sykehus jeg.. jeg har termin 10 februar, er 23 (snart 24 år) og dette er mitt første barn, har en stesønn fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kromis Skrevet 30. september 2006 #2 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg skal føde på drammen sykehus. Har termin 7.februar, så da er jo sjansen for at vi er der samtidig stor! Dette blir mitt andre barn, har ei datter på 5 år (blir 6 år) Venter en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei.. Ja, da kan det hende at vi er der samtidlig.. Har hørt mye positivt om drammen sykehus... håper det går bra for oss der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minika*Overtid* Skrevet 6. oktober 2006 #4 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg skal føde på Drammen sykehus:) Har termin 19 februar,mitt første barn også kjempe spent:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kromis Skrevet 6. oktober 2006 #5 Del Skrevet 6. oktober 2006 Skal dere være med på BiM treffet? Jeg har meldt meg sånn halveis på, vet ikke om jeg får barnevakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #6 Del Skrevet 7. oktober 2006 Drammen Sykehus ja og har 17.februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minika*Overtid* Skrevet 7. oktober 2006 #7 Del Skrevet 7. oktober 2006 to dager før meg da:) Veit du om det er gutt eller jente?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #8 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jordmor var veldig usikker, men trodde det kunne være jente. Så jeg er veldig usikker gitt....men tenker som om det er jente da:) Får heller få meg en overraskelse senere...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #9 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det er forresten første gang dette her, og jeg er 31 år - litt treg kanskje? Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minika*Overtid* Skrevet 8. oktober 2006 #10 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jordmor var usikker på skjønn hos oss også,men trodde det var gutt da:) Jeg trodde egentlig det var jente,så vi får jo bare vente å se:) 31 år er ikke så sent det da.. jeg er 20 da,så jeg er vel heller tidlig ute:) heheheh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 8. oktober 2006 så hyggelig at det er flere som skal føde der, følte at det kun var meg en langt stund her inne... Vi vet ikke hva vi venter da, usikkert.. skal på 3d ul den 23 oktober.. så da vet vi mere.. Skal noen av dere på omvisning på sykehuset etter uke 30? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minika*Overtid* Skrevet 8. oktober 2006 #12 Del Skrevet 8. oktober 2006 skal på omvisning etterhvert,men vet ikke når enda.. mye betaler du for sånn 3d ultralyd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg fant et sted i tønsberg som skulle ha 750,- for en undersøkelse får med dvd film av den lille og bilder.. i oslo skulle de ha 1500,- vi bor i heddedal så vi bruker ikke så leng tid til tønsberg. så vi tenkte å ta oss en dag der nede å kose oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyra123 Skrevet 9. oktober 2006 #14 Del Skrevet 9. oktober 2006 hei, jeg har termin 14. februar, og skal føde på Drammen sykehus er 26 og dette er mitt første barn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minika*Overtid* Skrevet 9. oktober 2006 #15 Del Skrevet 9. oktober 2006 750 var ikke så dyrt da:) Vi bor i lierbyen så blir ikke så langt for oss til Tønsberg heller.. Ringer du bare og bestiller time da eller?? Kjempe kos hvis man får med dvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 9. oktober 2006 ja. jeg ringt bare ned å bestilte time, var ikke noe problem.. (33 40 75 83 er nr)Nei, da er det jo ikke langt for deg heller å dra da, mange som sier at det bør prøves når man aldri har vært gravid før.. litt xtra moro da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 9. oktober 2006 hyggelig at du tyra123 skal også føde på drammen, er vi jo flere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minika*Overtid* Skrevet 10. oktober 2006 #18 Del Skrevet 10. oktober 2006 Takk for numeret:) Det blir morro:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari-H1979 Skrevet 10. oktober 2006 #19 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei Jeg har termin 5.februar. Har en sønn født i februar 2004 fra før. Jeg er 27 år. Kanskje jeg treffer noen av dere på barsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hadde vært moro om flere av oss hadde møttes på barsel, faren er der for oss..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kromis Skrevet 12. oktober 2006 #21 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er det ikke noe tilbud i drammnen på 3d ul? Tønsberg er ikke så langt for meg heller... Bor foreløpig på tranby... Har kjempelyst til å se lillemann en gang til! (Det har pappaen også) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 12. oktober 2006 hei. nei sykehuset har ikke det.. man må på privat klinikker for å se det.. Så da må du enten til oslo eller tønsberg, oslo er mye dyrere da... Reis til tønsberg og ta det som en utflukt og kos dere en dag der nede. Det skal vi.. .Er så spent på å se hva som ligger å sparker i min mage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå