Gå til innhold

drammen sykehus, noen?

Trampe82

Anbefalte innlegg

hei. lurer på om det er flere som skal føde på drammen sykehus jeg.. jeg har termin 10 februar, er 23 (snart 24 år) og dette er mitt første barn, har en stesønn fra før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal føde på drammen sykehus. Har termin 7.februar, så da er jo sjansen for at vi er der samtidig stor!

Dette blir mitt andre barn, har ei datter på 5 år (blir 6 år) Venter en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Ja, da kan det hende at vi er der samtidlig.. Har hørt mye positivt om drammen sykehus... ;) håper det går bra for oss der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordmor var veldig usikker, men trodde det kunne være jente. Så jeg er veldig usikker gitt....men tenker som om det er jente da:) Får heller få meg en overraskelse senere...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor var usikker på skjønn hos oss også,men trodde det var gutt da:) Jeg trodde egentlig det var jente,så vi får jo bare vente å se:) 31 år er ikke så sent det da.. jeg er 20 da,så jeg er vel heller tidlig ute:) heheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig at det er flere som skal føde der, følte at det kun var meg en langt stund her inne... Vi vet ikke hva vi venter da, usikkert.. skal på 3d ul den 23 oktober.. så da vet vi mere.. Skal noen av dere på omvisning på sykehuset etter uke 30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant et sted i tønsberg som skulle ha 750,- for en undersøkelse får med dvd film av den lille og bilder.. i oslo skulle de ha 1500,- vi bor i heddedal så vi bruker ikke så leng tid til tønsberg. så vi tenkte å ta oss en dag der nede å kose oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

750 var ikke så dyrt da:) Vi bor i lierbyen så blir ikke så langt for oss til Tønsberg heller.. Ringer du bare og bestiller time da eller?? Kjempe kos hvis man får med dvd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. jeg ringt bare ned å bestilte time, var ikke noe problem.. (33 40 75 83 er nr)Nei, da er det jo ikke langt for deg heller å dra da, mange som sier at det bør prøves når man aldri har vært gravid før.. litt xtra moro da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har termin 5.februar. Har en sønn født i februar 2004 fra før. Jeg er 27 år. Kanskje jeg treffer noen av dere på barsel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe tilbud i drammnen på 3d ul? Tønsberg er ikke så langt for meg heller... Bor foreløpig på tranby... Har kjempelyst til å se lillemann en gang til! (Det har pappaen også) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. nei sykehuset har ikke det.. man må på privat klinikker for å se det.. Så da må du enten til oslo eller tønsberg, oslo er mye dyrere da... Reis til tønsberg og ta det som en utflukt og kos dere en dag der nede. Det skal vi.. .Er så spent på å se hva som ligger å sparker i min mage... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...