Gå til innhold

Er det bare meg som sliter med positive tester????????

Anbefalte innlegg

Jeg f¨år jo flaten'a meg bare positive tester.....har hatt en sa (var ikke langt på vei denne gangen , noen dager) og nå 2 uker etter får jeg fremdeles pos tester.....Det betyr jo at el-testene også blir pos så da får jeg jo ikke sjekka når jeg har el....grrrrrrrrrr. Er ikke gravid det vet jeg....er det andre som også sliter med dette????

Fortsetter under...

Hei Kaninkanin!

Nå har jeg fått testa litt mer!

Nå i helga var det ei uke siden SA'en. Siden spira nok hadde vært død et par uker så stanset nok hormonproduksjonen også før enn sist helg. Jeg har testa med strips og EL-testen har blitt svakere de siste dagene, så jeg føler meg ganske sikker på å kunne finne en økning i El-hormonene. Brukte også en graviditets-test i helga, strips det og, og jeg kunne såvidt skimte en farget svaaak strek.

Har du vært på UL og fått sjekket etter SA'en. Litt pussig om du får knall positive tester...

hei mar79...

I helga var det en uke siden du beg å blø eller var det en uke siden slutta å blø???? Regner med at det er det første.....

Jeg tok en test i kveld (cb vanlig) og det var et knall blått kryss. Nå er det jo nesten 2 uker siden jeg beg å blø..... Men det kan jo tyde på at hcg nivået bruker en mnd tid på å komme ut av kroppen siden spira di hadde vært død et par uker før ul...Jeg testa med strips ( el-test) på lørd og den var sterk...

Ja jeg har vært på ul etter sa så jeg er helt bombe sikker på at det ikke er noe der....

Ja ja takker så mye for svar og at du gidder å bry deg.......Lykke til med prøvingen så håper jeg at spira snart sitter hos oss begge snart.

Det var sist helg jeg hadde sa'en. Hadde småblødninger lenge før det. Hadde siste blødningsdag onsdag-torsdag sist uke. Ettersom du har vært på UL så må det jo bare bety at du har en del hormoner igjen da. Akkurat nå synes jeg at stripsene som må tolkes er kjekke, for da er det jo mulig å se sterkt eller svakt utslag. Også er de jo billige da!!!

Lykke til du også xxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!

Jeg testet også positivt 2 uker etter min MA i sommer, men da kjempesvakt på en billigstrips. Det rare var at EL-testen jeg tok samtidig var klart negativ. Jeg trodde også EL-testene ville bli positive, så orket ikke bruke dem den første måneden, men kunne sikkert gjort det da. Trodde også EL-testene skulle være mer sensitive, men det stemte altså ikke på meg. Prøvde med EL-test mens jeg var gravid, og fikk da klart positiv test.

Men 2 uker etter, når du var så kort på vei, var litt rart da. Jeg var 12 uker, og regnet derfor med at HCG'en ville henge igjen ganske lenge.

Får du sterke positive tester da? Kanskje du burde be om å få måle hcg-nivået hos legen?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...