Gå til innhold

Jeg vil ogsaa!! Juhujenta!! :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok. Her er litt bakgrunnsinfo...

Jeg er 30, kjaeresten 33.

Testet positivt paa el test i dag.

Vi har ikke proevd aktivt saa lenge (dette er 2 pp), men det er over to aar siden jeg sluttet paa p-pillen.

Sist mnd hadde jeg en merkelig mens... begynte tre dager for tidlig, var veldig svak og borte fire dager senere.

Haaper noe skjer NAA, da jeg reiser bort i morgen....

Ja, jeg skjoenner egentlig ikke hvorfor jeg testa positivt i dag, for det er (igjen) tre dager for tidlig.

For aa vaere helt aerlig, skjoenner jeg ikke hvorfor jeg testa for el i dag i det hele tatt, men noe sa meg at jeg burde teste, og jammen var den positiv. :)

Men jeg synes du boer ha mer tiltro til evnene dine.

Er det lenge siden du begynte aa se?

Selv om den vestlige verden forteller oss at alternativ medisin, synskhet etc ikke holder vann, er dette bare tull. :)

Tro paa evnene dine, juhujenta. :)

Det gjoer jeg.

Selv om du tar feil i ny og ne betyr ikke det annet at evnene dine ikke er 100% ferdig utviklet og at du maa oeve mer. :)

Kanskje du kan proeve aa se neste uke?

Eller er det noe som sier at du ikke skal se paa meg?

Kanskje jeg klarer å se mer nærmere IKM på deg. Klart at dette er jo bare en følelse jeg får av mange.

Var jo i en bilulykke da jeg følte at det kom til å smelle. 10 min etter jeg følte det så smalt det gitt.

Var ei venninne av meg som jeg følte var gravid, uten at hun selv visste det. 2 uker etterpå så testa hun positivt og var da 5 uker på vei.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...