maysa Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Er 3 dager over termin og oppdaget en liten remse med blod i dagtidlig. har hatt mensmurringer i heledag. Var til kontroll me jordmor, og da undersøkte hun meg. hadde tre cm åpning, men m.m var to- tre cm. Har hatt vondt i hele dag og sitter mest me smerter i korsryggen. har hatt slimete utflod siden hun undersøkte meg. Er så spent.... Hva tror dere, nærmer det seg???
Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Det kan jo høres sånn ut da;-) Lykke til!!
maysa Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 Håper, håper...!!!! Er ganske klar for å få det overstått.
lykkeligmed3 Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Åååååå, jeg blir så misunnelig på sånne innlegg. Heldiggrisen, jeg tror du er godt igang jeg. Prøv å gå masse for å få hjelp av tyngdekraften. Masse lykke til:)
maysa Skrevet 25. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2006 skal prøve det! Håper i vertfall at det ikkje tar alt for mange dager. Det er en time å kjøre til sjukehuset så det blir spennende å se hvordan det ender.
Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Ingen tvil i at det er nært nei :0) Massevis av lykke til med fødselen :0)
maysa Skrevet 25. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2006 takk for det.... gleder meg til å se lille nurket!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå