Gå til innhold

PUPPELEKASJE........

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

har lekket litt fra puppene siden uke 25. da kom det kun blank væske ut fra de. nå er jeg i uke 33, og når har det blitt gult!!! er dette vanlig? er ikke råmelk blankt/hvitt da, eller skal det være gult? håper inderlig noen vet noe om dette....

takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener råmelk er gulaktig, så det er vel helt normalt nå som du er kommet såpass langt.

Skrevet

takk for raskt svar. er førstegangs så jeg er helt blank på dette feltet. er det vanlig å få slik råmelk så tidlig da? har det noe å si iforhold til fødsel? (om det blir tidligere eller ikke)

Skrevet

Råmelk er gul:) Om du hadde pumpet deg og sett på melken ville du sett at det nesten er som smeltet smør, du kan sikkelig se fettet flyte. Da skjønner man hvorfor det heter rå melk, og er super sunt for barnet i begynnelsen. Når melken er sikkelig i gang etter noen uker er det som super vannet skummet melk, da er den nesten blå;)

Skrevet

jeg tror det er litt forskjellig på hvordan råmelka er... for jeg har hatt det siden uke 22, og den er egentlig blank med litt hvitt... kan jo aldri tro at det er vanlig puppemelk som har komt så tili hos meg... så det er sikkert individuellt..

Skrevet

den var blank med hvitt i til meg også i starten, men nå har det blitt gult.

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

akkurat som hos meg og.. begynte i uke 24 å lekke blankt- nå i uke 32 kommer det gulaktig veske om jeg klemmer på puppen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...