susse Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 En smule irritert ? JA Nå er det to uker siden jeg var inne til lap. Planen som var forelag oss var at jeg skulle inn til lap deretter ville det være 2-3 mnd før vi kan komme i gang med første forsøk. Når jeg var inne til lap sa kirurgen at hun skulle sende resultatet over til IVF avdelingen og deretter ville jeg få brev fra dem. Jeg har jo som jeg har klaget over her tidligere vært veldig utålmodig over dette brevet så i dag ringte jeg sekretæren på IVF avdelingen. Det viste seg at de hadde ikke fått noe notat fra kirurgen men at det bare var bare notert i journalen min og dermed har ikke de kunnet se at jeg har vært inne til lap og dermed har heller ikke saken gått videre. Hun skulle nå legge journalen inn til gyn som vi har på IVF avdelingen og da regnet hun med at vi ville få brev snart. Men hva er snart da???? Holder på å bli tullete av dette her!!! Vet at dette bare er pianøtter i forhold til hva som kommer senere og hva dere andre her inne går i gjennom for tiden. Måtte bare få ut litt frustrasjon da jeg føler at hele høsten står på vent og at vi ikke kan planlegge noenting før vi har denne datoen... Klarer jo ikke å tenke på annet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6448442-ikke-rart-postkassen-er-tom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. september 2006 #2 Del Skrevet 25. september 2006 Hei susse . Jeg skjønner godt du er utålmodig,jeg vet ikke hvor i landet du holder til,men selv er jeg på st.olav og har opplevd mye av det samme.I tillegg har de pr.telefon lovet meg brev 2 ganger nå,og jeg venter enda... Det er like før jeg drar nedover en morgen og gir beskjed om at jeg blir sittende der til noen har gitt meg svar...sukk... Håper du blir klokere snart,og får en dato å forholde deg til. Lett å si at vi skal leve som "normalt",når man må legge hele livet på vent pga "dårlig postgang". Masse lykke til til deg/dere ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6448442-ikke-rart-postkassen-er-tom/#findComment-6450106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå