Gå til innhold

Sterk mat?


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som er gravid som har hørt noe om det?om vi kan spise mye av det eller ikke?Min samboer hadde hørt at gravdide ikke skulle spise så sterk mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

på gullsmokken.com leste jeg at sterk mat ikke var noe farlig...men et annet sted leste jeg at man ikke skulle eksprimentere med mat i denne perioden...jeg er veldig vandt til sterk mat..er glad i det,så det er kanskje ikke farlig for de som er vandt til det...litt usikker...men gå inn på www.matportalen.no der står det mye bra om hva gravide kan spise osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper da virkelig vi kan det... Er jo helt krise om vi må kutte ned på chilllien her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det håper jeg da ikke. Jeg levde bare på mat med masse smak de første ukene, ingenting annet som fristet. Nå går det i alt som kan kombineres med potetstappe, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik jeg ser det er vel sterk mat like greit som all annen mat? Er vi liksom så forskjellige fra innvandrere og andre kulturer som spiser sterk mat hele tiden? Nei, jeg koser meg med sterk mat, den er jo kjempesunn :) Det er vel mer eller mindre bare blodig biff og upasteriserte oster man skal holde seg unna, så etter min mening må man bruke sunn fornuft, og spis sunt og variert og spis hva du ønsker og har lyst på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...