Gå til innhold

Var det mannen din eller du som fikk lyst på barn først?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det vel mannen min som har hatt lyst på barn lengst, men så er jo han noen år eldre enn meg også. Jeg er nettopp ferdig med utdannelsen min, og syntes det var best å vente til jeg hadde fått meg jobb. Nå har eg det, så nå skal det bli masse prøving!

Jeg!! Første gangen så var vi skjønt enige om at det var greit å ha fast jobb (i alle fall mtp fødselspenger) og helst også eget sted å bo først. Så da ble det sånn :o)

Denne gangen var det også meg, bare 5mnd etter fødselen. Men gubben var IKKE klar så jeg måtte pent knaske piller ei stund til. Skrev i et innlegg tidligere om at vi egentlig ble enige om et sensommer/tidlighøstbarn som nr 2, men da jeg begynte å tenke på årstider for eventuell svangerskapskvalme (jul) og det å gå høygravid midt på sommeren og kom frem til at det kanskje ikke var så stas så begynte overtalingen. Nytt argument var også at jeg kunne tenke meg å skifte jobb (jobber nå i butikk + at gubben har sagt at hvis vi får flere barn MÅ jeg få meg en 8-16 jobb hvis vi skal få fulgt opp når de vokser litt til) - og da syns jeg det er greit å være jobbsøker når man faktisk er motivert for jobb (i mitt tilfelle ferdig med planlagte graviditeter og permisjoner). Og det gikk han jo med på :o)

fare for at det var meg.

trengte ikke så mye overtalelse, jeg bare snakket veldig mye om alle de positive aspektene ved å få barn :)

Han fant fort ut at en slik situasjon hadde vært meget ideel osv.

Og vips har vi prøvere i 8pp :) :)

Annonse

Det var nok han som begynte å snakke om det først. Såpass at hver gang jeg klagde over vondt i magen eller no, så kommenterte han med at "kanskje du er gravid?" Skal tro jeg har gått gjennom mange grav.tester selv om jeg fortsatt gikk på pilla..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...