Gå til innhold

Prøver jeg også : Juhujenta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at du 'føler' litt på oss her inne :)

Så hvis du har lyst:

Jeg lurer på om det flytter inn noen ny spire i magen snart, kanskje allerede denne pp...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære mar79 - tom mage.

Jeg må nesten vite litt mer. Hvor i syklusen du er, har du prøvd lenge?

PS...Husk at det er bare ting jeg føler, og er ingen spådame. Hehe.

Skrevet

Hi,hi! Tar det jeg får. Hadde vel vært litt skummelt om du var for sikker også, i tilfelle du spår spire om laaang tid :)

Vi starta prøvinge for litt over 10mnd siden. Jeg ble gravid i 6pp. Hadde fram til da lange, uregelmessige sykluser på 1,5 til 2mnd. Men det endte i SA lørdag for ei og ei halv uke sia, så har kommi til 7pp. Er usikker på hvordan syklusen vil bli. Men venter jo på EL da :)

Noe mer du trenger å vite? Fyller forresten 27 nå i høst både jeg og mannen!

Skrevet

Ååååå. Uff, dette var trist å høre at dere mista nå. MEN, ikke mist motet. Jeg føler at du blir gravid snart, når klarer jeg ikke å se. Men når du blir gravid igjen så er det noe som sier meg at du må ikke stresse. Ta det mest mulig med ro, så kommer neste graviditet til å gå veldig bra.

Ønsker deg masse lykke til:=)

Skrevet

Takker!!!

Det går greit nå, men er veldig oppsatt på å få ei ny lita spire å konsentrere seg om. Håper selv at det skal skje i løpet av dette året, så da høres jo ikke det helt umulig ut. Skal ta med med stresse-tipset og ha det i bakhodet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...