Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Ser at du 'føler' litt på oss her inne Så hvis du har lyst: Jeg lurer på om det flytter inn noen ny spire i magen snart, kanskje allerede denne pp...?
**Håper** Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Hei kjære mar79 - tom mage. Jeg må nesten vite litt mer. Hvor i syklusen du er, har du prøvd lenge? PS...Husk at det er bare ting jeg føler, og er ingen spådame. Hehe.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 Hi,hi! Tar det jeg får. Hadde vel vært litt skummelt om du var for sikker også, i tilfelle du spår spire om laaang tid Vi starta prøvinge for litt over 10mnd siden. Jeg ble gravid i 6pp. Hadde fram til da lange, uregelmessige sykluser på 1,5 til 2mnd. Men det endte i SA lørdag for ei og ei halv uke sia, så har kommi til 7pp. Er usikker på hvordan syklusen vil bli. Men venter jo på EL da Noe mer du trenger å vite? Fyller forresten 27 nå i høst både jeg og mannen!
**Håper** Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Ååååå. Uff, dette var trist å høre at dere mista nå. MEN, ikke mist motet. Jeg føler at du blir gravid snart, når klarer jeg ikke å se. Men når du blir gravid igjen så er det noe som sier meg at du må ikke stresse. Ta det mest mulig med ro, så kommer neste graviditet til å gå veldig bra. Ønsker deg masse lykke til:=)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 25. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2006 Takker!!! Det går greit nå, men er veldig oppsatt på å få ei ny lita spire å konsentrere seg om. Håper selv at det skal skje i løpet av dette året, så da høres jo ikke det helt umulig ut. Skal ta med med stresse-tipset og ha det i bakhodet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå