Gå til innhold

Sussa, Mido og andre som vil: Ny tråd om sex, leketøy og masse annet....=o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger meg med. Skulle gjerne hver dag, men det nekter gubben på. Har vært heldig noen ganger med tre dager på rad. Men det var det. Har til og med gått to måneder mellom. DET er lenge det... hehe

Kremt, jeg er skikkelig sex avhengig, og det samme er typen, så de mnd han har jobb base her hjemme så blir det sex minimum to ganger dagen, hver dag... Men alikevel så koser jeg meg i dusjen med stråla, eller litt forskjellig når typen joiner. *rødme*

Annonse

hehe, av de to mnd så var vi en mnd på hytta uten rennende vann og utedass. Så da var det litt greit.

Men nå så er det "fast" lørdag og søndags morgen, og kanskje en impulsiv dag i uken.. Greier seg bra det.

Men hvis lysten blir for stor, så tar jeg saken i egne hender. Men har aldri vært no fan av leketøy og slikt. Vet ikke hvorfor, men liker det best nøytralt.

YEY.....ventet på denne tråden;() ehehhe

Gla d ikke er bare meg som får lite sex..trodde vi hadde ett skikkelig umormalt forhold jeg..hehe...men sex er ikke alt iverden da..heldigvis...håper jeg blir litt mindre sexgal om jeg får en liten en å passe på..tihi

Sambo har to (!?!) stk faktisk. Har prøvd litt, men det føles så unaturlig syns jeg. Men så er det forskjell på folk. Og så lenge jeg klarer meg uten , så hvorfor ikke. ;-)

Lektøy har jeg ikke men får ikke til med dusjen... Den bare kiler meg og det er ikke godt...

Her i huset blir det kanskje sex to ganger i mnd og noen ganger kan det mnd i mellom..

Skikkelig kjipt...=o(...

Prøver meg nesten hver natt men får ikke respons...

Ikke vet jeg åssen leketøy passer til me heller...Søren og...

Annonse

Sambo har ingen,men han syns d er gøy å bruke mine på meg... Thihi..:) Gøy å leke litt... Når vi snakker om leke... Sambo står i døra med en leke *nevner ikke hvilken type* så *kremt* jeg "må" stikke.. hehe... Snakkes:D

Til han kan du jo kjøpe en buttplugg. liten mini dings som tar seg av g-punktet til menn.

Typen min sa det kom ikke på tale å få noe opp der, men etter en liten stund så gikk han med på det og han digget det. Etterhvert har vi begynt å ha sex med den på/inni han men da går det bare 1minutt så kommer han. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...