Gå til innhold

Hopper inn her også jeg.

Anbefalte innlegg

Noen av dere kjenner meg sikkert fra slitere- sida, men jeg kan nå presentere meg.

Jeg er 28 år og bor i en liten by på vestlandet, men kommer opprinnelig fra østlandet. Vi er godt inne i vårt 4. år som prøvere, med en ma og en sa bak oss.Vi er ferdig utreda, uten å finne noen spesielle årsaker til at det tar laaaaang tid. Mannen har en stor andel av morfologiske feil, jeg har bakovervendt livmor og hadde litt grums i den ene egglederen. Sistnevnte er ordnet opp i og resten skal visst ikke ha noen direkte sammenheng for vår barnløshet. Vi er søkt inn til ivf på Haukeland og har fått forespeila en ventetid på 3+3 mnd. (Inn i februar)

Håper jo selvfølgelig som alle andre å få det til på egenhång innen den tid da..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6447793-hopper-inn-her-ogs%C3%A5-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for velkomsten!

Så flott å ha slike sider som dette. Jeg har fått mye støtte og gode råd på sliter sida, og håper nå denne sida og dere kan hjelpe meg fram mot ivf. Det er sikkert mye jeg kommer til å lure på.

Hei:o)

Velkommen hit!

Vi har også holdt på i 4 år, 2 år selv og 2 år innenfor systemet inkludert ventetid og litt opphold som vi har valgt selv. Vi hadde vårt første IVF forsøk i januar, men lyktes ikke da.

Siden har vi hatt to avbrutte fryseforsøk i mai og august, fordi jeg fikk follikkelutvikling og det ville de ikke ha i mitt behandlingsopplegg.

Satte inn ett egg denne uka, på tirsdag, så nå er jeg spent ruger........

En spennende tid du har foran deg, med nedturer men heldigvis også oppturer!!

Klem

Annonse

Hei og velkommen... får håpe du slipper å være her så lenge da og at dere lykkes når dere skal igang, hvis det ikke går på egenhånd som du sier.. har selv prøvd i mange år og skal nå igang med ivf i Danmark... startet spraye i dag jippi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...