Gå til innhold

hilsen fra heggedal

Anbefalte innlegg

hei igjen:-) ja dette er spennende dere... Er 7 uker på vei nå, og kjenner godt at kroppen forandrer seg. Det hadde vært kjempegøy å møttes når vi alle er på den sikre siden. Har ca 5 uker igjen jeg, men det går jo så fort! Så morro at det er flere i området rundt her. Hvor gamle er dere? Jeg er 25.

Lykke til videre alle sammen.

Stor klem fra Grete

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6447765-hilsen-fra-heggedal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare 5 uker på vei jeg da, så det fremdeles uendelig lenge til 2 tri. Men tiden går vel fort nå som alltid. Om å gjøre å ikke tenke så mye på det! Jeg er 28, og vi flytter faktisk til Heggedal rett oppunder jul. Endelig kjøpt oss leilighet!

Hei

Tittet tilfeldigvis inn fra april klubben, og så hilsen fra heggedal.

Jeg bor også i Heggedal, har en gutt som snart blir 3 år og har termin 20 april. Kjenner ikke så mange her i heggedal, så hadde vært hyggelig å få noen trille venner...

Jeg er 30 år!

Hei,

Da får vi bare håpe at tiden går fort til vi nærmer oss 12 -13 uker :) Selv er jeg i uke 7, men blir uke 8 i morgen, og bor i Heggedal. Er 28 år og venter vår første. Hadde synes det hadde vært kjempekoselig å møte noen herfra i samme situasjon, og få trillevenner :) Selv er jeg akkurat nyinnflyttet til Heggedal og kjenner ingen :)

Dere får legge inn en melding på april klubben til meg hvis det blir noe treff etterhvert da..

Det hadde vært kjempe koselig å møte noen andre herfra, og siden det virker som alle er nyinnflyttere er det ekstra hyggelig å bli kjent med andre i samme situasjon.

Jeg får prøve å følge litt med i mai klubben og da..

Lykke til videre jenter!!

Annonse

Supert at vi er så mange da!

Jeg bor på Dikemark, men flytter til Heggedal ved årskiftet. Vi kommer garantert i samme barselgruppe, og da er det jo morro å kjenne hverandre fra før! :o)

Litt mye info her så jeg er anonym for øyeblikket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...